Laat je Grand Seiko zien IX

Schitterend

1 like

Ongelofelijk werkelijk

1 like

Kijk! Stijltje hoor, pak, overhemd met lichtblauwe streepjes en een prachtige skyflake als ‘icing on the cake’! Helemaal goed! :ok_hand:

1 like

:see_no_evil:

https://www.horlogeforum.nl/t/te-koop-of-te-ruil-grand-seiko-sbge269-toji/476027

3 likes

Transfer van Shin-Ōsaka naar Tokyo per Shinkansen🚄 met quartzprul om de pols.

25 likes

Goeie reis!

1 like

Japan is bijzonder om te bezoeken zeker ?

Dank!

Zeker. En op een gegeven moment wordt het een soort tweede natuur en neem je dingen voor lief. Maar het eten, de cultuur, de mensen en het zaken doen blijven voor een week altijd leuk. En nadien thuiskomen bij vrouw en dochters is nóg leuker.

7 likes

Wat doe je?!

1 like

Dit klinkt echt als een slecht idee. Maarja, soms slaat het horlogevirus weer in het rond dat begrijpen we hier wel.

Alleen is een GS als de jouwe niet altijd weer makkelijk te bemachtigen…

2 likes

Of vrouw en dochters een keer meenemen!

Check.

Vuige crosspost van een paar dagen geleden met foto’s bij slecht licht, maar toch. Quartzprullen for the win! :slight_smile:

17 likes

Meiden zijn nog schoolgaand en ónze zomervakantie is qua weer de hel op aarde in Japan (heet én vochtig - ik kom er tussen juni en september niet). Misschien ooit. Wil zelf ook wel eens wat meer zien dan vliegveld, Shinkansen, taxi, hotel, restaurant en boardroom.

3 likes

Bedankt voor de tip! Wat is wel een goed jaargetijde? Want de winters kunnen er ook weer koud zijn.

Ik snap het hele ding van de “prul” niet.
Klinkt voor mij als ‘ding zonder waarde’.
Bedoelen jullie dit?

20 likes

Mooi en bijzonder! Ik herinner me van toen @jehebtWATgekocht hem volgens mij had, dat de datumplaat niet helemaal egaal zwart is, maar penseelstreken lijkt te hebben?

lijkt mij niet, wellicht eens met een professionele camera inzoomen :wink:

2 likes

Tsja… da weeknognie jonguh. Hartstikke gek denk ik. Het is nog geen gelopen race. In die zin… ik heb mijn zinnen wel ergens op gezet. Maar deze is wel heul mooi, en als ik het mezelf na het weekend niet kan vergeven dan trek ik mijn keutel wellicht in. :sweat_smile:

Eigenlijk weet ik het wel zo’n beetje, maar momenteel doe ik niet iets ernaast. Het moet in plaats van zijn en GS is niet uitgesloten. :slight_smile:

1 like

Tsja, alles is relatief denk ik. Het is er in ieder geval wel één die je in het echt moet zien en om hebben (en niet onder zo’n juwelierslamp) om de echte finesse te zien.

1 like