Laat je Grand Seiko zien IX

Maar goed. Kwartsrommel in de kast gegooid en eindelijk maar eens zo’n rotding met van die lijmresten om gedaan. Ik ben tenslotte heel gewoon gebleven.

23 likes

Schandalig mooi ding!

1 like

volgens mij heeft @vierport nog wel wat macro’s hier van, blijft een top horloge. gefeliciteerd!

1 like

@Lucasz @vierport @amusicar

20 likes

Dan ben ik wel benieuwd wat je in gedachten hebt als opvolger

1 like

Yep
Dat is hem.

Kreeg vorige week nog een inkoopverzoek voor deze rode rakker. Niet gedaan, maar als iemand interesse heeft….

Prachtig!

Ik echo slechts de woorden van hen die écht verstand hebben van horloges: de gemiddelde ‘one piece collection’ two-tone Oyster Perpetual eigenaar :wink::slightly_smiling_face:

Quartzprul is voor mij een geuzennaam; een wachtwoord wat je gebruikt aan de deur van de club van understatement, nuance en technisch vernuft :muscle:t6::gorilla::muscle:t6:

2 likes

Onze lente: maart, april en begin mei. Heerlijk weer, niet vochtig en van Kyushu naar Hokkaido trekt in die tijd de Sakura/kersenbloesem van Zuid naar Noord. Zo magisch als sommigen het doen voorkomen vind ik de kersenbloesem persoonlijk niet maar mooi is het wel. Doet me wat denken aan de GS Shunbun :wink::slightly_smiling_face:

5 likes

Mooie band. Kun je details ervan delen?

1 like

Maandje of zo in bezit nu. Ik heb een hoop GS’n gehad maar deze is voor mij de mooiste tot nu toe. Natuurlijk is die wat dik en de 44GS kast is wat krasgevoelig. Maar wat een lekker horloge is het toch :joy:

30 likes

30 likes

Zeker. Colareb Bologna. Lamsleer als ik het me goed herinner. Dit is taupe.

Lijmresten?
Klinkt als goedkope meuk.

:see_no_evil:

1 like

Wat maakt deze kast zo kras gevoelig?

Fantastisch

Nieuw voor mij. Blijft toch een incompetent volk die Japanners :japanese_castle::wink::grinning_face_with_smiling_eyes:

2 likes

De plat liggende Zaratsu gepolijste vlakken, reden voor mij, met mijn polsmotoriek van een bovenliggende nokkenas met bijhorende klepstoters, geen 44 kasten meer te kiezen

2 likes

44GS kast is heerlijk :joy:

22 likes

26 likes