Grappig hoe iedereen anders zijn/haar hobby beleeft.
Nieuwe aanwinsten hangen bij mij ook altijd lange tijd dagelijks om de pols. Verder kan ik eigenlijk alles wel missen tot ik ze weer zie.
Grappig hoe iedereen anders zijn/haar hobby beleeft.
Nieuwe aanwinsten hangen bij mij ook altijd lange tijd dagelijks om de pols. Verder kan ik eigenlijk alles wel missen tot ik ze weer zie.
Dat snap ik ook wel weer met dat zwikkie GlashĂŒttes Original 
Wat is een Godzilla?
Ah. Die had ik verdrongen. Maar goed, in mijn ogen bestaat de sportieve lijn van Grand Seiko ook gewoon niet. Het is net de Matrix 2.
Zoals ik al zei, het is allemaal relatief. Voor moderne horloges valt het wellicht mee maar vergeleken met een 50 jaar oud handopwindertje zijn het enorme plorken.
Dat is zeker een factor. Maar te dicht erop is ook niet fijn, dan schuurt je band tegen de kast.
Tsja, kwestie van smaak? Ik denk dat je met de juiste leren band een prima look kunt creëren. Maar in mijn ervaring zul je, doorgaans, met moderne horloges altijd meer van de kast tussen de lugs zult zien.
Het weerhoudt mij nog steeds niet om sommige horloges ook op leer te dragen.
Natuurlijk. Vrijwel alles op dit forum is een kwestie van smaak. 

Deze kan wel naar mij, zodat je de andere meer kunt dragen 
. Maar baal dat ik weer te laat met de hobby begonnen ben, anders had ik deze zeker willen bemachtigen! Nu is het helaas onbegonnen werk zowel qua zoeken als prijsâŠ
Van mij krijg je ze ook niet , veel te veel een pilaar 
Erg mooi. Moet ik onthouden voor als de zwarte band van mân 231 me begint te vervelen.
Dank! Ik vond het ook een vondst.
Prachtig, vooral die blauwe. Maar waarom moet dit richting de 6k?
Ja de roze SBGW289 begon ook al bij âŹ5400 en de nieuwe SBGW303 is al âŹ6300. Dus dat lijkt een duidelijke richting van Grand Seiko voor deze modellen.
Tell me youâre wearing a Grand Seiko without telling me youâre wearing a Grand Seiko

Maar ik geloof je blind! Schitterend model is dat 
Dopjes wil ik zien!