Laat je Grand Seiko zien IX

De hooggepoljjste lugs

1 like

Troost je. Ik heb vijf jaar lang een 44GS gehad, en hij was minder bekrast dan m’n Santos na een jaar.

3 likes

Ik heb drie jaar een sbga375 gehad die ook een 44GS had. Behoorlijk wat krasjes en het interesseerde me echt helemaal niks :joy::joy:

3 likes

Midnight Blue

Spring Drive traveller’s GMT met een mooie Heritage kast :+1:

28 likes

Moelijk om deze niet te dragen … de anderen moeten er maar genoegen mee nemen.

21 likes

Dat is inderdaad een hele mooie.:grin:

1 like

Heel mooi. Welke is dit? Om heel eerlijk te zijn zie ik door het GS bos de GS bomen niet meer. Alvast bedankt.

SBGE281

En met taal ook een beetje in de war zie ik. Sterkte! :wink:

2 likes

Je hebt gelijk. Bomen <=> Bos :partying_face:

1 like

Hahaha jij herkent hem nog Hans?

1 like

23 likes

Godzilla ligt al een dag of 2 klaar om over te nemen maar voorlopig lukt het niet deze van de arm te verwijderen. Het is een luxe gevecht , I tell you :slightly_smiling_face:

25 likes

Kleine mod gedaan, op een soepele, dikke ColaReb: die lelijke contrasterende stiksels (normaal een no-fly-zone) donker gemaakt…

6 likes

Prachtig

1 like

Als ik dan een tikkie kritisch mag zijn… over smaak valt niet te twisten dus ik doe geen uitspraak over de band zelf maar de band zit wel heel laag tussen de lugs. Je zit tegen de complete zijkant van de kast aan te kijken tussen de lugs. Dat vind ik persoonlijk niet zo mooi.

4 likes

snap ik, maar de bracelet is voor mij geen optie, een mooie curved end strap zou dit kunnen “vullen” maar dan moet je weer geluk hebben met de juiste fitting ervan :roll_eyes:
als er ervaringen zijn met een mooie passende curved: ik hou me aanbevolen!

1 like

Da’s het nadeel van relatief dikke kasten. Of je moet een curved end band hebben of een dik gevoerde leren band om dit enigszins te camoufleren.

Ik heb er niet zoveel problemen mee eerlijk gezegd.

Wat vind je van deze oplossing?

4 likes

Onwijs lelijk.

4 likes