Laat je Grand Seiko zien IX

Dat dus, wat mij betreft.
Maar, mijn hemel, ik zit sinds gisteren als nieuwe GS’er mee te lezen in dit topic en z’n designdiscussies :scream:.
Waar ben ik in beland? :yawning_face:.
Ik koop gewoon wat ik leuk en/of mooi en/of interessant vind, saai hè? :joy:

5 likes

Tijd voor een nieuwe limited edition (LE100) voor Taiwan. Voor de verandering :rofl: is er gekozen voor een lichtblauwe wijzerplaat in deze SBGH321.

25 likes

De Tiffany-trein heeft ook station GS aangedaan, zie ik.
Ik vind het een geslaagde stop :+1:.

:sunglasses:

27 likes

Dat matte titanium is echt heel gaaf

38 likes

31 likes

Hij deed me hier aan denken.

2 likes

Is dat niet de essentie van een forum? :wink:

3 likes

Ik denk dat je best begrijpt wat hij bedoelt :wink:

Uiteraard maar het staat mij vrij om mijn mening te geven, toch? En met redelijke argumenten ook nog.

Sommigen voelen zich blijkbaar nogal in hun wiek geschoten hierdoor :frowning:

Het blijft gewoon mijn mening, hoef je niet mee eens te zijn. Doe/ koop vooral wat je mooi vind zou ik zeggen.

Dat blijft de mooiste 62GS voor mij, die wijzerplaat en kast is echt schitterend! Jammer van de dikke caseback en brede band, anders was die perfect geweest :blush:

Het zou wel leuk zijn als GS de nieuwe dunnere uurwerken in die kast zou zetten!

1 like

Deze kleur blauw icm de blauwe seconden wijzer?

Ehm nee pass voor mij.

2 likes

Ik vind het ook niet bijzonder - gewoon de zoveelste variatie. NEXT!

Eindelijk kan ik meedoen in dit topic… M’n eerste Grand Seiko is een feit. Plaatje zegt genoeg.

65 likes

Gefeliciteerd! Prachtige GS.

1 like

Welles!
Double logo is niet voor de snops want er staat Seiko op, dat is al 1 pluspunt, 2e is dat het mooier is en 3e nostalgie :sweat_smile:
Fototje van onlangs, met leuke weerspiegelingen

En wat voor een, dat doe je goed :+1:
Gefeliciteerd en geniet ervan :partying_face:

8 likes

Zie ik nu echt 5 verschillende lettertypes op 1 plaat? :joy:

3 likes

Variatie van spijs doet eten :shushing_face:

2 likes

Prachtige keuze! Gefeliciteerd :champagne:

Ik ben een beetje GS-loos aan het meegluren in dit topic, maar moet zeggen: één van de leukere merkentopics samen met Tudor Only.

En met vaak prachtige foto’s. Zo nu en dan een smaak discussie mag van mij graag. Ik ben van dubbel logo fan nu meer aanhanger van de nieuwe lege opzet :ok_hand:

6 likes

21 likes