Laat je Grand Seiko zien IX

:sweat_smile: is voor iedereen anders.

Ik snap je redenering wel hoor, maar ik vind het prijsverschil met de standaard versie veel te groot.
Ook al is de Evo 9 echt next level.

Ze vragen bijna 2 keer zo veel, maar het lijkt er inderdaad op dat ze jouw redenering hebben gebruikt in de boardroom :wink:

Ik heb spijt dat ik de blauwe ook niet heb gepast. Die hadden ze namelijk ook in de etalage.
Volgende keer…

3 likes

Ik snap peperdure toolwatches sowieso niet, van geen enkel merk. Dat will zeggen de kopers ervan niet.

Hoe gaaf zou het zijn om een hedendaagse heerlijk afgeragde GS, Rolex, Blancpain, of vul maar in, voorbij te zien komen?

Lang leve de SKX! :+1:t3:

2 likes

Tja - een Dacia gaat ook van A naar B

Precies! :facepunch:t2:

@SpringDrive Van Baal in Nijmegen heeft precies dezelfde prew owned te koop voor €8500,-

1 like

20 likes

No shit! :grin:

Wat ik bedoel is dat een duiker voor mij een toolwatch is, en prachtige wijzerplaten en strak gepolijste kasten in dat genre in mijn optiek overkill zijn.

Each his own, he?

2 likes

Zo’n gezaratsude duiker vol scherpe randjes kun je toch juist meer afraggen dan een minder mooi afgewerkt model? In die zin dat bovengenoemde afragging makkelijker te zin zal zijn dan op een ‘robuuster’ afgewerkt exemplaar.

Dat sowieso

En dat al helemaal sowiesowieso!

1 like

Kan, maar gebeurd dat ook? Ik zie de foto’s graag tegemoet :wink:

Potverdikkempies wat een mooie dial

Vet ding! Komt deze naar je toe?

Ik vind het juist wel wat hebben. Mijn titanium SBGA231 is een tool-duiker, maar de sierlijkheid die Grand Seiko eraan weet te geven is juist wat hem voor mij aantrekkelijker maakt dan een matte toolwatch. Het is een soort Range Rover, of een G Wagon. Hij kan alles, maar is toch netjes gesoigneerd.

https://www.horlogeforum.nl/t/tk-grand-seiko-sbga231-titanium-duiker-full-set/473762?u=amusicar

7 likes

En toch de verkoop in… :stuck_out_tongue_winking_eye:

Zoals gezegd, ik geef alleen mijn mening op het fenomeen GS in zijn verschillende verschijningsvormen. En, zoals menigeen heb ik zo mijn voorkeuren.

Inderdaad, maar alleen om een grote aankoop te bekostigen.

Een GS?

Zeker wel… maar dat zijn meestal niet de horloges van mensen die foto’s maken voor op instagram of horlogefora :wink:

Dat klinkt wel heel serieus - het blijven horloges hè :grin:

1 like

Tja vast mooi… Ze zijn inmiddels in bijna alle kleuren van de regenboog verkocht.

Nee hoor. Ik post af en toe nieuwe GS modellen als ik een aankondiging voorbij zie komen.

1 like

Amen!

23 likes

25 likes

Staat erg goed!

1 like