Laat je Grand Seiko zien IX

Kun je extra lang van je GS genieten

2 likes

Poeplap, tijd niet gehoord. Wel op z’n Haags uitspreken hè.
OT, SBGX261, gewoon doen, topding.

1 like

Omg en niet gedaan???

De SBGH327 limited (LE168) voor Zuidoost-Azië (Singapore, Maleisië, Filipijnen, Indonesië, en Vietnam).

Hier op de foto naast halfbroer SBGH269 van een aantal jaar geleden.

20 likes

Dat is waar. Inmiddels boemelt het gebakje op aardig tempo richting Gare du Nord :slightly_smiling_face:

5 likes

Vergeet niet om bij de Grand Seiko boutique op Place Vendome langs te gaan :wink:

1 like

Ga ik zeker doen. Hoewel ik (buiten Japan) geen boutique mens ben. De GS flagship store in Ginza vind ik te gek maar met name van het personeel in andere stores krijg ik toch een beetje kriebels. Koop mijn GS’en het liefst met-de-kop-eraf bij een independent in Japan.

Ik houd ook helemaal niet van de gemiddelde merkboetiek. Bij Grand Seiko in Parijs voelt dat voor mij oprecht anders.

Dankjewel :grinning_face_with_smiling_eyes:

Tja… :sob:

Hopelijk eind volgende maand.:crossed_fingers:
Dan ga ik me beter voorbereiden…
Dit kwam eigenlijk totaal onverwacht.

2 likes

Eenvoud😌
Mijn eerste GS om eens te kijken of het wat is, met een mooi bandje van @slls.

33 likes

Het is zeker wat, qua looks in ieder geval.
Mooie GS :+1:

1 like

Het is er een uit het eerste jaar van de wedergeboorte van het merk, dus 1994. Voor mijn afstuderen zit ik te kijken naar een SBGX261 double logo, maar ben normaal niet zo van de quartz. Echter zijn die 9F uurwerken alles behalve een zielloos quartzje, dus vandaar dat ik even een instapper heb gekocht om te proberen.

1 like

Goede keus.
Heb ik sinds vorige week, hij is mooi en draagt heerlijk, ik heb het staal eraf gehaald, en Artem sailcloth erop. Dit is natuurlijk geen gewone quartz, maar über-quartz:

Met wat korting gekocht.

21 likes

Mag ik vragen waar en met hoeveel korting?

Ben ook geïnteresseerd om op termijn dit model te halen.

2 likes

PB gestuurd.

2 likes

op Chrono24 vanaf ongeveer €1800 incl verzenden, BTW en tax handling

1 like

30 likes

Knappe foto zeg! :+1:t2:

2 likes

Het viel met net op dat een labeltje op de mouw van mijn trui (toevallig!) dezelfde kleuren heeft als de SBGW295.

19 likes