Laat je Grand Seiko zien IX

Iedere Citizen Chronomaster die hetzelfde kost:

En bij de Santos de Cartier slaan ze zelfs de halve schakels over voor een tamelijk hoog bedrag, waarbij je de simpelste handwinder versie van de Reverso voor 11.000 ballen zonder bracelet krijgt. :slight_smile:

Het zijn geen toolwatches, GS en Chronomasters. Daarmee ben ik blij dat de elegante sluiting prevaleert. Je mag er kritiek op hebben, maar ik ben nochtans blij met de gemaakte keuzes.

6 likes

Graag gedaan :kissing_heart:

Ik wil het gewoon allemaal. Ik vermoed dan ook dat ik op zoek ben naar de stilettos die lopen als een paar sneakers.

Maar ik zal niet rusten tot het me is gelukt!

3 likes

No such thing. Je kunt natuurlijk ook gewoon een dress watch op leer gaan dragen, gewoon met gesp.

• licht
  • afleesbaar
  • goed van maat, comfortabel
  • verstelbare band
  • past overal bij

En dan een duikertje of waterdichte field watch ernaast voor die paar keer dat je nattigheid tegen denkt te gaan komen.

Vroeger noemde men zo’n dress watch ook wel een horloge.

3 likes

Dat is inderdaad de tussenoplossing, ook niet verkeerd.

Ik laat je wel weten als ik m gevonden heb :wink:

1 like

Laatste dag van het jaar, vraagt toch om een stijlvol horloge. Voor vandaag; de SBGA415. Heerlijk verkeerd uitgelicht met een bureaulamp, maar de wijzerplaat spreekt wel.

17 likes

Prachtig man. De scherp wijzer en indices. De kastvorm. Schitterend :+1:

Ik ben zelf ook geen bracelet guy. Zo draag ik mijn dresswatch de birch.

11 likes

20 likes

Jij zit op een goede plaats met een mooi horloge :wink:

1 like

Rnr, neem ik aan?

2 likes

Zeker, zoals gezegd elke detail schaamteloos gestolen. Alleen de luchtmacht icoon op de buckle was eigenlijk inspiratie :stuck_out_tongue:

Op deze nieuwjaarsdag ben ik aan het fantaseren over een toekomstige aankoop. De SBGA375 vind ik al een tijdje een prachtig horloge. Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen! :slightly_smiling_face:

25 likes

Ik heb nagedacht en ga niks meer kopen, behalve dan misschien ergens een goedkope shitter of zo, om als doel te stellen een GS Spring Drive. Lichte wijzerplaat.

1 like

Ik heb deze gehad, mooie diepblauwe wijzerplaat en een ironische GS kast👌

4 likes

:partying_face: :rofl:

2 likes

Zeker heel mooi horloge ! De dail van de 375 is bijna zwart, heel fraai.
Kast vind ik subliem.

2 likes

Nee, echt!

1 like

Met de 375 begon het allemaal voor mij. Draagt heerlijk, dial is deep blauw tot zwart. Voelt gewoon heerlijk om de pols.

2 likes

iconisch dus :crazy_face:

3 likes