Laat je Grand Seiko zien IX

En als niemand deze koopt voor de crazy monies prijs, dan ga ik deze schoonheid toch gewoon zelf weer dragen, de sbgw253, want mooi is hij zeker!

Nog eens naar de foto kijkend zie je de gebogen wijzers goed. Dat moet ook wel als je minuten- en secondenwijzers zo lang zijn. Dan moeten ze meebuigen met de wijzerplaat en het glas.

23 likes

Ik zie een special edition mogelijkheid! Geelrozeblauwwit, dat moet een seizoen zijn!

12 likes

31 likes

Het 9F82 uurwerk in mijn SBGV229…:star_struck:

33 likes

Dat zou een verknipte liefdesbaby kunnen worden: half Shunbun, half Skyflake, half Snowflake :wink: :slightly_smiling_face: #manbearpig

2 likes

Mijn OCD vindt iets van de uitlijning van de batterij :wink:

4 likes

:joy: Jij ook al?

1 like

Dan heb je anderhalve horloge, weet het zo net nog niet :thinking:

6 likes

Welnee. Zie GIF’je van @Jozeph hierboven :slightly_smiling_face:

2 likes

Tijdje rondgekeken voor een daily alleskunner en uiteindelijk op een GS uitgekomen, SBGX261. De eerste GS!

Net binnengekomen uit Japan, nog even geduld vinden voor de juiste belichting… komt van de week wel!

Erg blij mee, zeer mooie details en absurde afwerking. Voor degenen die m daily gebruiken, hoe doen jullie dit - poetsdoekje in je broekzak?

45 likes

Mooi! Allemaal goed gelukt via C24? Mooie bruine band ook👌

1 like

Heel tof!
Bedankt, nu wil ik er ook weer één :rofl::see_no_evil:

1 like

Heerlijk…van harte! :ok_hand:

2 likes

Thanks! Ja bijzonder soepel eerlijk gezegd, je verwacht altijd wel een probleempje hier of daar, of een vertraging maar hele soepele koop ervaring. Voor degenen die de summary willen lezen, het is te vinden onder het topic GS gepolijst/ongepolijst vergelijken (ik kan geen links plaatsen).

Kan een GS aanschaf in Japan iedereen aanraden - dank voor de aanmoediging @GMTplus1 :smiley:

2 likes
2 likes

Op het werk :smiling_face_with_three_hearts:

36 likes

34 likes

:smiling_face_with_three_hearts: :cherry_blossom:

2 likes

35 likes