Heerlijke band die BoR!
Ben niet echt een fan van de BOR band maar elke keer als ik het zie denk ik toch, nou… misschien toch een keer
Hee. Mooie collab, zo’n zaratsu gepolijste damask… eh, wacht.
Zeer mooie plaat. Lekker weinig tekst of zichtbare power reserve. Zo kan je ten volle van die prachtige plaat genieten.
Ziek op de bank, wat doe je dan… je Grand Seiko bewonderen . Sorry @Fate_Amenable_To_Change weer een Shunbun
Beterschap!
Mooi dat er nog eens een 415 tussen zit. Voor mij nog steeds mooier dan de 413… topper
Mooi. Is dat de SBGA373?
Sorry man, ik ben over de tool watches heen. Ik vind die Squale leuk, maar ik denk er over om mijn Aquascaphe GMT ook weg te doen. De pilot staat ook al in de etalage.
Ik moet zeggen dat ik ook meer en meer naar rustigere ontwerpen neig maar ik wil wel een beetje variatie in de collectie houden. Zo’n relatief bescheiden Squale past daar wel in.
Dat klopt, maar ik heb al een Serica 5303 in het wit, een Yema Superman Heritage in het zwart, en een SPB317 in het grijs, naast de Baltic. Genoeg is genoeg.
Als ik die niet had zou de Squale al in de kist liggen, compleet met BoR in exact die kleur die je hebt.
Jazeker