Lovin ‘it
Gefeliciteerd!
Nog steeds niet verkocht, mijn fantastische SBGA293 in smetteloze conditie. Dan nog maar even zelf dragen
Calatrava invloeden doen zich gelden
Is de SBGX265 uit de collectie gegaan?
Ik vind alles fantastisch aan dit ding
En die prijs, ach ja als iemand even de afschrijving wil nemen hier: graag
Alles is al gezegd zie ik. Heel erg fraai, met name door
maar persoonlijk
Zodra deze specs in een 39mm case te krijgen zijn ben ik bij. Titanium, prachtige no-nonsense wijzerplaat, 9F HAQ: een prachtig uitgevoerd understatement zoals alleen GS dat lijkt te kunnen. Ticks all my boxes
Same here! Al mag 40mm ook hoor.
Is dat dan omdat je die 5-piece band minder graag ziet? Want in titanium draagt die super comfortabel.
I support this message
Hoewel mm’s bij GS voor mij persoonlijk nauwer lijken te komen dan bij andere merken. Ik draag probleemloos een Speedmaster van 42mm maar Snowflake vind ik bijna te groot, Skyflake benadert perfectie en mijn 39mm quartz GMT ís perfectie. Die 39mm 9F Snowflake zou voor mij een gevalletje “Have your cake and eat it too” zijn
Ligt denk ik wellicht ook wel aan de wijzerplaat. Een lichte en lege, zoals de Snowflake, doet al snel iets groter ogen.
ff op de casting couch
Ze had er zin in.
Gaan dan!
Mooie bank. Leuk dat je terug bent op dit vriendelijkste deel van het forum.
Mooie combo
De like is voor de bank, hè
Ik vind die inderdaad niet zo mooi, puur een smaak puntje. Ik vind mijn (gelijkaardige) Speedmaster band ook niet zo mooi bv, die draag ik altijd op leer. Dat is ook 1 van de redenen geweest dat ik mijn SBGA415 verkocht heb (naast de dikke caseback). Qua comfort is’t zeker een heerlijke band, niets op aan te merken. Een fotootje omdat het kan
Ik vind de nieuwe Evo9 banden een stuk mooier, omdat die volledig mat zijn en wat hoekiger, wat beter bij de kasten past. Ooit mag er zoeentje komen (en ook weer omwille van de platte caseback) hier: Foto van Time&Tide:
Alleen die eerste middel schakel is wel heel prominent