Op die foto inderdaad wel. In het echt valt het allemaal wel mee
Even terug gepast bij een AD, ik was aangenaam verrast!
Op die foto inderdaad wel. In het echt valt het allemaal wel mee
Even terug gepast bij een AD, ik was aangenaam verrast!
Ik was inderdaad ook wel kritisch t.a.v. die Evolution 9 modellen maar eenmaal om de pols vond ik ze toch wel heel erg gaaf. Zat ook erg lekker.
Zeker, dat is ook de insteek. Heel het uurwerk en de kast worden gemaakt om het gewicht zo dicht mogelijk bij de pols te houden, dus gedaan met dikke casebacks en truucjes om de dikte te maskeren. De brede band dient dan weer om het gewicht te verdelen rond de pols. Het eindresultaat draagt inderdaad verbazend goed
Een Cartier Santos of een BB54 doet dat ook goed bv. Lekker dun en goede gewichtsverdeling.
Blijft ie ook langer mooi!
Ik heb de gouden sbgw252 maar weer eens op tijd gezet. Het horloge van keus voor de kantoordag van morgen.
Het roze had van mij een tikkeltje subtieler mogen zijn, maar ik vind hem best aardig.
mooi roze, duidelijke kleur zo, teveel subtiliteit maakt dat je weer moet gaan gokken wat het is
Zit ook wat in.
Mooi, als hij niet te roze is. Maar 41mm in die kast is toch te groot naar mijn smaak, dus ik zou sowieso passen
Ha…ja best een idee. Ps leuk model…welke is dit?
Ah hebbes…
Haha…okt 2014 op HF
Helaas oude collectie! Maar zo’n quartz duiker zou ik nog leuk vinden. Hopelijk zien we die ooit weer terug
Zou absoluut leuk. Zijn. Wel dan ff de bezel van de spring drive erop svp.
Waarom ook niet, als we toch mogen kiezen