Laat je Grand Seiko zien IX

Blijven gaan @daffie mooie foto’s :wink:

1 like

Ik voel weer een nieuwe server aankomen :nerd_face:

4 likes

De foto’s worden duidelijk op een andere plek/server gehost worden dan de discourse zelf. 1Gbit glasvezel hier en de foto’s van @daffie laten af en toe op zich wachten. Desalniettemin een hele verbetering t.o.v. eind vorig jaar.

2 likes

Nou echt wel!

2 likes

Absoluut…loopt als een trein.

2 likes

Klopt, als ik het goed heb staan die nog bij TransIP de oude hosting.

1 like

Nog meer prachtige plaatjes…

6 likes

Heb je die casting couch nog steeds?

2 likes

Heeft sentimentele waarde

4 likes

Mooie foto’s :+1:

1 like

Dankjewel! :grinning:

“VrijMacroBo”? :smile:

1 like

:smile: VriMaBo of in mijn geval was het meer VriRustigDagjeMacro :nerd_face:

1 like

Recent een SBGN003 kunnen passen van iemand die deze in bezit heeft. Ik had deze GS eigenlijk afgeschreven op basis van de afmetingen maar om de pols viel hij mij eigenlijk heel goed mee. Ondanks de 39mm maat (waar ik nu eigenlijk altijd 36mm of kleiner draag) viel hij qua proporties eigenlijk heel prima. Wellicht omdat de chapter ring wel meedoet in de diameter maar het horloge wat kleiner laat lijken? De proporties tussen L2L en dikte vielen mij ook best positief.

Helaas helemaal vergeten een foto te schieten dus maar even ééntje van heb web lenen.

Deze GS is opeens weer op mijn wishlist gekomen. Wellicht is dit zelfs wel een model die ik ga proberen nieuw aan te schaffen. Probleem wel dat deze inmiddels discontinued is dus mocht iemand een goede lead heeft hiervoor dan hou ik mij aanbevolen!

14 likes

Is idd een erg lekker model. En wat je zegt draagt iets kleiner dan z’n 39mm doet vermoeden. Heerlijke lume ook.

Succes met de zoektocht…moet zeker lukken. :+1:

Hier m’n blauwe versie van alweer een tijdje terug.

13 likes

De SBGN027 is de opvolger en draagt misschien nog wel beter dankzij de plaatsing van de kroon.

10 likes

Optisch draagt de 027 wel groter dan de 003. De korte “twisted-achtige lugs” met de gepolijste afschuining maken de 001/3/5 visueel echt heerlijk compact :blush:

2 likes

SBGN00X: absolute sweetspot voor wat betreft diameter vs. hoogte :ok_hand:t2:

12 likes

Het is allemaal lekker :scream:

3 likes

Heerlijk horloge!

18 likes