Nog een nieuwe LE (1300 stuks) voor 20j Spring Drive, de SBGE305. Mooie kleurcombinatie, Godzilla style
Ja man ook weer heerlijk!
Pff wel vermoeiend hoor weer in het GS kamp… Zo belachelijk veel moois (en onbetaalbaar).
Grappig ik heb een Evo9(slga021) en een sbga415 en ik vind persoonlijk die laatste wat mooier ogen. Precies andersom
Mijn SLGA021 komt overigens ook binnenkort te koop
Plaatje van het net voor de sfeer:
Eindelijk weer een release waar ik warm van wordt! Ik denk dat deze er wel gaat komen
Zonde dat je maar een keer mag like🤣
Jammer van de positie van de datum
De symmetrie is al grotendeels verpest door de power reserve maar toch vind ik de datum op 4 een soort van toevoeging op sportievere modellen met witte date wheel.
Prachtig horloge! Wat is de reden?
Yes dat het is zeker!
De reden is eigenlijk relatief simpel.
Vind het net iets teveel in dezelfde categorie liggen als m’n sbga415. Dus kunnen ze niet beiden blijven
En die laatste heeft dan toch de lichte voorkeur.
Thx! Doen ze best goed bij GS
Dat snap ik wel. Draagt de slga niet wat comfortabeler met de platte caseback? De kast van de 62GS is wel wat minder generiek, dat is echt een parel in de GS catalogus
Wauw mooie wijzerplaat
Wat vooral heel mooi is gedaan mbt comfort, is dat hij heel “uitgebalanceerd” is wat betreft gewicht.
Het is geen titanium dus heeft incl band gewicht, maar kast en band heffen elkaar wat dat betreft op.
Dus dat ligt heel mooi “stabiel” op de pols.
Klinkt wat abstract maar veel duidelijker lukt het mij niet om het te verwoorden
Ja ik snap het zeker. Ik zat even met de 019 in titanium in mijn hoofd, maar die van jou is de 021 in staal
Succes met de verkoop alleszins!
Blijft fantastisch die wijzerplaat!
Ik ga daar helemaal in mee. Iedere dag verbaas ik mij er weer over.
Draag je hem ook wel of ligt ie de hele dag op de bank?