Dé mooiste sportieve GS zo’n GMT
Fraaie combi!
Ik zou even willen linken naar dit, de liehebers van een glijdende secondewijzer kunnen vanaf nu ook ergens anders terecht
Interessant! En Nederlandse technologie zie ik via de TU-Delft. Maar heel anders dan Spring Drive. Ik vraag me af hoe nauwkeurig deze technologie gaat zijn. Maar er is vast een ander topic voor gestart, waar ik nu even ga kijken
Had een dikke milanese liggen voor een ander horloge, deze geprobeerd op de SBGV245.
Geeft een soort van bling factor in plaats van de toolish uitstraling met originele band.
Het is anders, maar staat beter dan verwacht.
GEFELICITEERD!
Weer 4 omhoog,…van de 231 naar de vijfendertig
En een interessante band.
Gefeliciteerd, hij draagt erg lekker vind ik. Alleen helaas geen half links bij de bor band. Dus ik draag hem iets losser dan ik zou willen, maar ik ben er intussen aan gewend. Lekker laten hangen, zolang hij maar wel boven de polsknokkels blijft…
Schitterend die 235! Die blauwe secondenwijzer heeft iets… en het feit dat het een JDM is
Geniet ervan!
Ja, een zwarte geit is een goede keuze!
Tsjonge Frank, jij en Ed zijn een stijlvol stel samen!
Prachtig die wijzers bovenop de glanzende plaat! Ik kan er naar blijven kijken met een telefoon niet gemakkelijk vast te leggen.
Ik snap precies wat je bedoelt.
Mijn SBGV207 heeft een matte plaat en die heeft dat effect niet. Scheelt een dimensie
Ik vind hem best leuk. Als het door een beroemde kunstenaar gedaan zou zijn, dan kun je er zo een prijzige limited van maken.
Dank je, gaat zeker lukken.
Ik weet dat je het niet mag hebben over horloges in het blauwe deel. Maar 44 likes voor een 44GS, dat zie je niet dagelijks. Vandaar hier toch even een screenshot van die van @anon6060116EV