Laat je Grand Seiko zien V

Dé mooiste sportieve GS zo’n GMT :ok_hand::ok_hand:

2 likes

Fraaie combi!:sunglasses:

1 like

Bandadvies gezocht voor de SBGX035.

Een mooie zwarte padded croco?

15 likes

Of zwart geit natuurlijk :wink:

9 likes

Happy Friday!

14 likes

Ik zou even willen linken naar dit, de liehebers van een glijdende secondewijzer kunnen vanaf nu ook ergens anders terecht :slight_smile:

2 likes

Interessant! En Nederlandse technologie zie ik via de TU-Delft. Maar heel anders dan Spring Drive. Ik vraag me af hoe nauwkeurig deze technologie gaat zijn. Maar er is vast een ander topic voor gestart, waar ik nu even ga kijken :slight_smile:

1 like

Had een dikke milanese liggen voor een ander horloge, deze geprobeerd op de SBGV245.
Geeft een soort van bling factor in plaats van de toolish uitstraling met originele band.
Het is anders, maar staat beter dan verwacht.

15 likes

De sbgw235 die het nog niet wisten.

19 likes

GEFELICITEERD!
Weer 4 omhoog,…van de 231 naar de vijfendertig
En een interessante band.
:+1::+1:

2 likes

Gefeliciteerd, hij draagt erg lekker vind ik. Alleen helaas geen half links bij de bor band. Dus ik draag hem iets losser dan ik zou willen, maar ik ben er intussen aan gewend. Lekker laten hangen, zolang hij maar wel boven de polsknokkels blijft…

15 likes

Schitterend die 235! Die blauwe secondenwijzer heeft iets… en het feit dat het een JDM is :slight_smile:

Geniet ervan!

2 likes

Ja, een zwarte geit is een goede keuze! :ram:

1 like

Tsjonge Frank, jij en Ed zijn een stijlvol stel samen!

2 likes

Deze grijs/zwarte SBGV011 mocht weer om. Prachtige wijzerplaat.

27 likes

Prachtig die wijzers bovenop de glanzende plaat! Ik kan er naar blijven kijken :blush: met een telefoon niet gemakkelijk vast te leggen.

22 likes

Ik snap precies wat je bedoelt.
Mijn SBGV207 heeft een matte plaat en die heeft dat effect niet. Scheelt een dimensie

1 like

Ik vind hem best leuk. Als het door een beroemde kunstenaar gedaan zou zijn, dan kun je er zo een prijzige limited van maken.

13 likes

Dank je, gaat zeker lukken.

1 like

Ik weet dat je het niet mag hebben over horloges in het blauwe deel. Maar 44 likes voor een 44GS, dat zie je niet dagelijks. Vandaar hier toch even een screenshot van die van @Hornet

10 likes