Prachtig
Volgens mij is de kast van mijn SBGH001 (ongeveer) hetzelfde, allerlei soorten leren banden geprobeerd maar niks echt succesvol… op deze kast soort staan wat mij betreft alleen de stalen band echt mooi!
Ik vind het een mooie soort titanium. Had eerder de Sarx055 (vergelijkbaar titanium), en kocht toen obv deze ervaring een titanium citizen promaster. Die was veel doffer en ging per ommegaande weer door. Inmiddels de sarx geupgrade naar het echte werk. Ik draag op zowel leer als de titanium band.
Klopt is dezelfde kastvorm. En ja…bij mij zal ze ook slechts op de Ti band worden gedragen.
Mooie foto. Toevallig nog eentje op de Ti band?
Helaas nog niet, doe ik later een keer
Ik heb ooit eens mijn ervaring over titanium gedeeld. Weliswaar niet op een Snowflake.
Ook op de Snowflake vind ik het niet misstaan.
Het titanium is iets “grijzer” dan staal maar GS weet dit af te werken als geen ander.
Een niet kenner zal dit eerder aanzien als staal dan als titanium omdat bij andere merken het titanium opvallend grijzer oogt.
Thx!
Ti van GS is subliem. Is met geen ander Ti merk te vergelijken. Zijn tovenaars…
Ik doe de mijne niet meer weg.
Ik zou die van jouw nooit van mn leven wisselen voor een snowflake.
Holy Shit die zijn geweldig…vooral de eerste.
Beiden van jou?
@ElChueco Ik vind 'm ook prachtig…maar neig waarschijnlijk toch iets meer naar de ronde kastvorm.
Klopt! Daarom gaat hij hem ook 6 maanden vasthouden totdat ik genoeg gespaard heb om hem over te nemen, toch @daffie?
Chips dat is waar ook…
Ik vind het zeer OK
Het zorgt inderdaad voor wat extra’s en als je ziet hoe de Japanners zelfs titanium kunnen polijsten
Het gewicht is natuurlijk een pluspunt!
Wat heb jij een collectie zeg, prachtig!
Ah…jouw foto geeft mij een goed beeld…dank. Ennuh…mooi duo zeg.
Zo chique Hans!
Ik ben heel benieuwd naar hoe groot deze kasten vallen. Ik heb er wel eens naar gekeken, maar nooit durven kopen vanwege het verwachte formaat.
komt veel moois voorbij zo op een gewone regenachtige dinsdag