Ik hoop ook dat het meevalt. Reijersen heeft naast GS dan Seiko, Meistersinger, FC en vd Klaauw, maar mist dan wel iets als Omega.
Ik zie ze ook nog niet zo snel bij en
liggen, al was het maar omdat Rolex dat waarschijnlijk niet wil. Ik ga daar sowieso niet snel naar binnen, ook niet om een GS te kopen.
Wonderschoon!
Prachtig! double logo
Deze is nog mooier mijn inziens
Haha eens hoor! Maar je weet hoe het is als je net wat nieuws hebt!
Klopt, altijd de nieuwste aanwinst om de pols
Ps: die is ook prachtig hoor
Gewoon eens een heel weekje dragen …
Mooi maar mij té druk.
Die zwarte kan mij wel bekoren!
Heb de SBGE269 sinds de aankondiging al mooi gevonden. Heeft iets chics. Met deze foto’s is ie alleen maar mooier geworden. . Wel enigszins aan de prijs…
A women’s watch? 40mm en een GMT, dus niet moeders dunste met 14mm. En dat als een women’s watch positioneren? Immense potential for reaching female customers?
Hmmm nee. De dames mogen mijn SBGW231 op BoR band wel kopen, dat is een betere maat voor ze. Maar die draag ik zelf ook nog graag. Al droeg ik de laatste dagen zelfs ook weer 45mm in de vorm van de SLA033…
Moest ik ermee kappen en maar 1 horloge overhouden, ik zou een GS quartz of springdrive nemen denk ik. Want geef toe, beter dan dit wordt het toch niet?
Volledig mee eens. Voor mij geldt ook als one-piece voldoet een spring drive of quartz GS als geen ander merk / model. Looks gecombineerd met techniek, vakmanschap, en accuratesse.
Btw…heb jij jouw nieuwe GS aanwinst al ontvangen of is ie nog onderweg?