Laat je Grand Seiko zien V

Blij met deze mensen, gewoon blij. :tada::slightly_smiling_face:

30 likes

Dat kan ik me voorstellen!

1 like

Hij is dan ook bijzonder fraai!

1 like

Nog midden in het schilderwerk in huis maar het zijn de laatste loodjes…nu weekend. :ok_hand:

25 likes

Iedereen een fijne zondag!

31 likes

Mooie set en mooie foto’s! Ik zal de mijne ook eens bij elkaar leggen als het weer weer meewerkt!

23 likes

Prachtig Hans. :ok_hand:

1 like

21 likes

De Grand Seiko’s gaan niet echt hard in het blauwe deel…

Ik snap ook niet waarom je die 2ehands niet hebt gekocht die al in het blauw stond voordat jij de jouwe ook nog eens nieuw kocht…

Laat dit bal maar zitten. Wij kwamen niet tot elkaar toen je hem net te koop had, helaas / gelukkig vond ik mijn oude terug, maar als de jouwe gelijk richting waar hij nu staat was gegaan, dan was je hem toen direct aan mij kwijt geweest. Ik heb de jouwe nog even voorgesteld aan een buitenlandse vriend (geen dank), maar die had zijn aankopen even gepauzeerd.

Blijkbaar is de markt voor deze GS op dit forum even verzadigd. Toch maar naar Marktplaats ermee. Ik moet zeggen dat ik een paar gekke reacties via Marktplaats heb gehad toen ik mijn SBGV247 verkocht maar ook best een paar serieuze. Je moet daar alleen wel echt je poot stijf houden. Ik spreek altijd vooraf af wat ik er voor wil hebben. Toen de Marktplaatser ter plekke alsnog ging afdingen heb ik hem weer in doos gedaan en de koper weggestuurd. Dan is hij maar voor niets gekomen. De vooraf onderhandelde prijs was vast. Dat heb je dan wel weer op Marktplaats…

Uiteindelijk trouwens mijn beide GS wel via het forum verkocht, niet via Marktplaats. Succes alsnog met de verkoop heren!

1 like

Dat zou goed kunnen. Ik had mijn snowflake binnen 3 uur verkocht op MP.

Dit interesseert mij net iets minder dan niks, maar bedankt voor je samenvatting Captain Hindsight.

3 likes

Dat vraagt om een plaatje.

1 like

Teken je wel even een SBGW231 op BoR band om de pols van deze captain hindsight dan?

1 like

Zit onder het pak :wink:

1 like

Misschien omdat er nauwelijks prijsverschil zat tussen waar ik hem nieuw voor kocht en waarvoor hij in het blauw stond?

7 likes

Prachtig duo!

1 like

Dit bleek de gouden tip te zijn! De half link op de 12 uur kant ipv de 6 uur kant zorgt voor een wijdere en comfortabelere fit :blush:

Nu zit mijn GS als gegoten! :+1:

4 likes

Zijn hier nog mensen met een SBGN007? Er waren er best een aantal vorig jaar

1 like

Nee…

18 likes

Nope :slightly_smiling_face: :cry:

12 likes