Het was een beauty. Die combi donkergroen met gouden accenten. Erg geslaagd.
Maar de Hi-Beat wint het. En vwb accuratesse zit het ook goed…na bijna 1,5 week nog steeds op de seconde gelijk.
Mooi dat hij zo bevalt!
Ga je hem nog laten poetsen denk je?
Ik ben het wel van plan. Peter van Baal heeft Seiko Schiedam vorige week gevraagd wat de kosten zijn voor polijsten plus eventueel glaasje vervangen/schoonmaken (er zitten 2 plekjes/stofjes aan binnenkant glas).
Ik wacht nog op antwoord…
Zo wat een Koningskoppel…prachtig!
Ik was € 185 kwijt bij van Hell in Amersfoort, voor een light polish, heb ik Van Hell op gechangelled n.a.v. jouw berichtgeving in deze thread. Hebben ze uiteindelijk niks mee gedaan en mocht 185 euro aftikken.
Hoe is de light polish bevallen?
Uitstekend. Band en lugs, bezel met haarlijntjes zijn zo goed als pleite. Ene krasje die ik heb zie je nog maar zie je nu aanzienlijk veel minder.
Totally worth it, ook voor 185 euro, de perfectionist in mij is tevreden… genoeg. De 373 gaat niet meer naar buiten mits voor nettere aangelegenheden of als ik ooit weer in pak naar kantoor ga
Klinkt super!
Ik zit erover te denken om deze te flippen. Wordt tijd dat het mooi weer wordt, dan kan je de plaat & wijzers beter zien.
Het blijft een echte (knappe) kameleon …
Niet te snel flipperen! (had ik bijna gedaan en was blij dat het uiteindelijk niet zo was)
Bij mij is een horloge dan al zo goed als weg
Nou, ik ben onwijs gek met het horloge. Ik denk toch dat ie niet gaat…
Probleem is dat ik met de collectie toch te veel concurrentie heb. Maar bijv m’n BB verkoop ik ook niet snel, maar draag ik ook nooit. (naja, bijna nooit)
Heb hetzelfde met mijn “collectie”, mijn Oris SoL heeft te koop gestaan en n.a.v. berichtje van @GMTplus1 met de vraag of iemand een champgane kleurige G.S. heeft heb ik hem wel een berichtje gestuurd of hij wellicht mijn SBGA373 wou overnemen. In the end de Oris advertentie teruggetrokken (blij mee, zit as we speak om de pols) en ik denk dat ik mogelijk stevig spijt van zou hebben gehad als ik mijn G.S. aan Rik had verkocht. Concurrentie komt met name van de SmP 300m maar ik moet oppassen met de flippertius kronkel in mijn bovenkamer en impulsiviteit (zag opeens de nieuwe tudor chrono met witte plaat om de pols zitten). Ik mag vooral ook waarderen wat ik heb. (Justmy2cents overigens)