Laat je Grand Seiko zien V

Dat bandje is echt gaaf hoor!

2 likes

Thanks en ben er heel happy mee, imho is het zo perfect af en in balans met het blauwe opschrift op de dial en de secondewijzer

2 likes

Prachtig inderdaad. Deze kleur & structuur zou het ook goed doen in een dress variant denk ik.

2 likes

Blijft een lekker ding…

16 likes

21 likes

Weet je ook of ze dan een zaratsu polish doen? Of polijsten ze de vlakken gewoon met een machine?

30 likes

Huh, jij in het gs topic? Leuke Lotus? btw :muscle::ok_hand:

3 likes

Dit kan je zaratsu noemen ja, hiervoor zijn mensen in NL bij Seiko Nederland opgeleid. Maar dit is niet te vergelijken met Japan begrijp ik. Ze kunnen echter ook wat meer dan alleen light polishen maar als je het zo goed als nieuw wil dan mag je horloge naar Japan, je portomonnee ook.

Overigens goed te spreken over de light polishing!

1 like

Mooi! :ok_hand: Dit is een quartz toch? Zou ook heel gaaf zijn als spring drive…en zeker leuk voor naast m’n Hi-Beat.

1 like

@bertus1987 @anon6060116EV @SuperC e.a.

Ik heb vandaag bericht ontvangen van Peter van Baal. Seiko Schiedam doet Zaratsu polishing plus vervangen glaasje (alleen indien nodig…zitten vermoedelijk 2 stofjes aan de binnenzijde dus schoonmaken is hopelijk voldoende) van mijn Hi-Beat voor zo’n eur 225.

Ik heb besloten het te laten doen. Zeer benieuwd naar het resultaat.

18 likes

Keurige prijs. Dat zou ik ook laten doen.

2 likes

Groot gelijk. Hopelijk is het resultaat zo goed als we hopen he :crossed_fingers::blush:

2 likes

Sorry verdwaald :grin: Leuk karretje hoor :upside_down_face:

Geen idee eigenlijk wat voor Seiko dit is… sorry :disappointed:

3 likes

:rofl:

1 like

Oh nou ok dan. :thinking:

1 like

SBGX319.

Quartz inderdaad :+1:

3 likes

Dank

1 like

Doe je goed, ben benieuwd!

Ook een doos scoren op Yahoo? Klinkt als een blijver haha

1 like

Ik zal is even wat fotos maken waarop jullie het kunnen zien.

1 like