Laat je Grand Seiko zien V

Omdat de GS-en in het blauw dan relatief goedkoper zijn😁

2 likes

Omdat de markt om zeep helpt, en het een stuntman wordt

Het gaat om de acties, die mogen niet meer. Afdingen kan nog steeds, maar stunten met 20% korting, zelfs op modellen die niet op voorraad zijn, is afgelopen

2 likes

Illegale prijsafspraken, het zou verboden moeten worden :face_with_symbols_over_mouth:
O, wacht…

Gaat natuurlijk weer nergens over, maar een opzet microscoopje is best leuk, in combinatie met mijn Selfdater.

Aan het licht kan ik niet zoveel doen.

23 likes

prachtig Jaco. Er zou gewoon een waarschuwingssticker op moeten

1 like

Ja zekers. Ik ga, gewoon omdat het kan, eens kijken of ik aan de scherpe kant van een keukenmes diezelfde scherpte kan vinden. :wink:

1 like

Deze is op jouw polsen echt fantastisch!

1 like

Grappig, dit lettertype “G” was me nog nooit zo opgevallen. Is dit tijdsgebonden of heeft het met het model te maken?

1 like

Over het lettertype van Grand Seiko bestaan wat indianen verhalen. Maar dit gothische schrift is in de begin jaren (jaren 60 van de vorige eeuw) als standaard ontworpen. Voor zover ik weet, als eerbetoon aan de Zwitserse horloge-industrie.

Er is wel wat discussie aan vooraf gegaan.

Overigens is de de schrijfwijze van deze wellicht nog net van voor die tijd, bedenk ik me net. :thinking:

5 likes

Idem, ik dacht gelijk WTF!?? Gelijk even gecheckt en (weliswaar zonder microscoop) heten die van mij gewoon Grand Seiko en geen Crrand Seiko :grin:

Heel gaaf om te zien die foto’s!

2 likes

Thanks! Voor de meeste polsen te klein met een diameter van 37mm en dikte van ongeveer 10mm, maar voor mij perfect idd. :blush:

1 like

Volgens mij gebruikt het huidige logo de ‘G’ zoals op dat tijdschrift is te zien.

1 like

Klopt inderdaad, ik denk dat het logo op de mijne een hommage is aan de pre-grammar-of-design ontwerpen.

Ik weet overigens niet of het nog te krijgen is, maar interessanter dan de GS website. :wink:

1 like

Yep. Reijersen had toen een btw actie. Best veel leden volgens mij toen gekocht daar.
Die vind je trouwens ook in het blauw met de listprice -21% (en maar klagen dat die niet verkoopt :joy:).

Ps recent met Reijersen nog contact gelegd en daar is idd ook ruimte qua prijs. Doen ze netjes.

3 likes

@HanDavinci bedoel je? Als je het lief vraagt doet hij er misschien nog €0,05 van af

4 likes

:joy::joy:
Algemene opmerking.

Een knaak kan er ook nog wel af hoor.

1 like

Met een witte blijf je zitte

2 likes

Crème*

14 likes

onbegrijpelijk dat die nog niet weg is. Gewoon een all rounder, afhankelijk van het bandje dat eraan zat.

2 likes