Laat je Grand Seiko zien V

Als iemand dan deze drie koopt zal ik @HanDavinci verlossen.

De onderste twee vertrekken alleen als de bovenste verkocht is… :grimacing:

10 likes

Voor de onderste is interesse hoor :heart_eyes::stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ik zou de SBGV009 (de onderste voor degenen die wat minder thuis zijn in de typenummers) niet weg doen voor de SBGW231. Houd ze dan allebei.

Hmm, wie ben ik trouwens om dit te zeggen, aangezien ik mijn SBGV011 verkocht heb, en nu wel een SBGW231 in de verzameling heb…

1 like

Ik zou die onderste houden tbh. Of snij ik mezelf nu in de vingers? :joy:

4 likes

Als ze alle drie op korte termijn vertrekken koop ik de handopwinder. Anders blijft de SBGV005 of de SBGV009.

En dan is het :wave:t3:

1 like

waarom ruil je ze niet in? Han kan volgens mij nooit genoeg GS hebben

2 likes

Deze houd ik voorlopig nog wel :sunglasses:

11 likes

Wat is het typenummer van de bovenste?

1 like

De SBGX035

1 like

Leuke foto’s! Bizar wat een afwerking doen ze daar toch bij GS.

1 like

Is natuurlijk ook een hoop geld hè :grinning_face_with_smiling_eyes:

Helemaal eens, ik kijk even niet en plots zijn er 40+ meldingen van mensen die hun G.S willen laten zien? :scream:
Er zijn er maar een 1 of 2 die ik zou willen bezitten,
Als eerste die van de importeur die aanwezig was tijdens het H.F diner een paar jaar geleden. (limited edition) :pleading_face:

Lucky you! Ik lust er zeker nog wel een stuk of 3-5 extra en ben erg slecht in verkopen :joy:

1 like

Allemaal jouw schuld Hendrik :stuck_out_tongue_winking_eye:
Jij bent er mee begonnen op het HF diner.
Daar is t geduvel begonnen :grinning:
Je wordt bedankt :rofl:

3 likes

Zo, terug van weggeweest, de horlogecrisis een eind te boven, en mijn SBGV011 blijft. Niet dat dat nu het goeie voorbeeld is natuurlijk, maar dat gezegd hebbende zou ik de 009 niet wegdoen. Unieke kastvorm, limited, op staal en leer (toch?). 't is dat ik even aan de minderende hand ben, anders zie ik hem best wel zitten naast mijn 011. :stuck_out_tongue_winking_eye:

4 likes

Shame on me :stuck_out_tongue_winking_eye:
Al met al toch wel een leuke avond.

2 likes

36 likes

18 likes

Ik dacht, ik ga een Grand Seiko’s kijken op de Heiligeweg in Amsterdam. Etalage helemaal Leeg. Hier was het laat je Grand Seiko niet zien. Jammer.

1 like

Ooh? Meestal liggen er zat mooie spulletjes. Ga vaak even loeren met een patatje van om de hoek in mijn hand…