Laat je Grand Seiko zien V

18 likes

Dat heet de honeymoonperiode, dat passeert als je ze lang genoeg houdt… misschien eens proberen? :innocent:

Ofwel ben je gewoon geen man van de nette dressers en valt GS grotendeels af helaas :thinking:

2 likes

De honeymoon duurt al bijna 50 dagen dus we kennen elkaar ondertussen. :blush:

Denk idd dat ik (lees : mijn pols) uiteindelijk meer voor een stoere klok ben (is) bestemd. Hoe mooi ik GS ook vind. :worried: Mischien dan maar in een lijstje aan de muur…

3 likes

Gefeliciteerd Jaco. Weer op leer zie ik?

2 likes

Is dat jouw ex ?

1 like

Om het je moeilijker te maken :stuck_out_tongue_winking_eye: oneens. Jij hebt echt een GS pols :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Zekers. Schoon schip maken :yum::yum:

2 likes

:rofl: :rofl: :rofl: :rofl: Zo waar !!

1 like

Je hebt de Breitling toch nog geen 50 dagen? Vandaar dat je naar die grijpt :blush: bij de GS is het nieuwe ervan af.

Ofwel moet je naar de SBGE’s, bv de 257 :sunglasses:

13 likes

Haha had ik ook graag overgenomen van je :stuck_out_tongue_winking_eye::sweat_smile:

1 like

Uuhummm. :sunglasses: Blauw gedeelte. :sunglasses:
:innocent:

3 likes

Dat wist ik niet Luuk. Wat heb je nu om je pols?

1 like

Oh op die fiets…de Breitling. Klopt…pas 8 dagen. Btw ik heb deze al eerder gehad heh…dus zo ‘nieuw’ is ie nu ook weer niet. :sunglasses:

Die SBGE’s zijn gaaf maar mij iets té opzichtig…flink prijzig ook. :man_shrugging:

Gloeiende! :triumph:

2 likes

Geeft niet :grimacing:

Omega Seamaster

10 likes

:hushed::ok_hand:

1 like

Kan ik inkomen. Het zal een poster van de snowflake moeten worden boven je bed dus :smile:

1 like

Old school :joy:

1 like

Ik post hier niet zo veel, maar geniet elke dag meer van mijn GMT. Enorm draagcomfort, past bij bijna iedere situatie en loopt altijd op tijd.

26 likes

Tijdloos :ok_hand: :wink:

1 like

Heb jij zo’n lente editie ook gehad?
Ik ben er van af de plaatjes erg gecharmeerd, als dit in real life gewoon wit lijkt is dat wel een erge tegenvaller. De kans dat je hem in het echt tegenkomt is zo goed als nihil helaas.