Mooi gefeliciteerd, maar wel met de 5-piece band erbij toch ook? Niet alleen op leer? En ik herinner me de zwart-bruine sunburst wijzerplaat, met veel verschillende gedaanten.
Het is eindelijk van gekomen. Gefeliciteerd man
Dank je en erg blij mee
Ja, ik vind het staal prachtig en praktisch, maar op leer spreekt het horloge meer.
Ik heb zelf de winter editie gehad (415) en toen ik hem kocht kon ik kiezen tussen de lente en de winter. De lente zat qua dial heel dicht tegen de Snowflake aan. En die had ik al. Dus op basis daarvan heb ik toen gekozen voor de winter. Geweldig horloge zeker wat betreft de kastvorm en het gebruikte titanium.
Maar het is geen blijvertje gebleken. En dat lag met name aan de wat ondefinieerbare kleur. Die varieerde van grijs naar taupe naar bruin.
Dank! Ja klopt. Heeft beide zijn charme. Nu even de formele kant.
Op staal een stuk meer casual.
In elk geval zag ik dat het op staal een heel ander horloge werd dan op leer. Twee voor de prijs van een.
Precies, het verschil is inderdaad best groot.
@daffie je hebt geen pols voor GS? Misschien wil je hier even delen hoeveel krassen er op de sluiting zitten zodat we een beeld krijgen van de polstijd
Beste Hans, natuurlijk wil ik dat. Ik tel totaal…0,0 krasjes op de sluiting.
Voor de liefhebber zie het Blauwe deel…
I know…
Zo, ik ben nogal zwart-wit blijkbaar. Tevreden met mijn “setje”.
Hoe verschillend kunnen we het maken in de collectie.
@daffie hier zie je trouwens hoe goed de Titanium “kleur” lijk op gewoon staal. Doen ze goed bij GS. Al kan Citizen dat beter.
De band van de snowflake lijkt op foto’s donkerder te zijn dan deze in werkelijkheid is
Best een fors verschil in formaat he? Ik had de sbga001 (zelfde kast als de snowflake, maar in staal) en de sbgv011 ook samen. De sbgv011 vond ik dan wel af en toe wat te ‘bescheiden’.
Het is zover. Ik heb eindelijk ook (weer) een Grand Seiko. Prachtige wijzerplaat en afwerking. Ik ben in ieder geval erg blij. Het is een vroeg afstudeercadeau voor mezelf😊.
Ja, klopt, het meest opvallend zonder hemds(of trui) mouw
Voor een dresser vind ik het niet storend. De kast doet veel.
Dat doen ze zeer goed inderdaad. Best apart zo’n lichte kleur Ti…zie je niet vaak.
Mooi duo man!