Laat je Grand Seiko zien V

Foto’tje van mijn ex. Nu ik er weer eentje in het blauwe gedeelte zie voor een scherpe prijs begint het toch weer te kriebelen. Wat een mooi model blijft het zeg.:grinning_face_with_smiling_eyes:

13 likes

Als de wijzerplaat glanzend zwart was in plaats van mat, dan had ik hem nog :slight_smile: verder prachtig model inderdaad en top formaat met zn 37mm!

2 likes

Veulsteklein! :wink: :stuck_out_tongue:

1 like

Yes klopt! Op de foto’s blijft het een topper, maar in het echt deed hij voor mij ook net iets te weinig. Ik hou het voorlopig zelf nog bij mij andere SBGX. :blush:

15 likes

Voor jouw bereklauwen wel ja :sweat_smile:

1 like

:sunglasses: Het kon nog net…had wel extra bril nodig. :laughing:

1 like

Een 55mm Laco kan ook nog altijd als je ogen niet meer mee willen :wink:

4 likes

Haha ja idd… :smile:

I like it :slight_smile:

1 like

Nooit weg geweest maar ik mag weer mee doen! De SBGA373 heeft een nieuwe eigenaar gevonden en ik ben de trotse eigenaar van een SBGE257.

Ik ga de wijzerplaat en de secondewijzer van de 373 missen maar de 257 is voor mij toch weer stukje next level!

Heb weer helemaal het wow gevoel!

22 likes

Heerlijk…stoer ding. :muscle:

1 like

Tof! Wat blijft dit toch een ruig ding.

1 like

Deze secondewijzer glijdt toch net zo mooi?

1 like

Zeker maar is niet heated blauw;)

1 like

21 likes

Mooi!

Is dat die van @koetsjh?

1 like

Zekers

2 likes

19 likes

Het blijft een mooie 235! Ik heb mijn 231 vanochtend nog opgewonden. Van de vier handopwinders die ik heb, voelt deze zondermeer het lekkerste aan.

Boterzacht, met de kroon fijn groot, maar niet te groot. En de overbrenging / aantal slagen is ook perfect.

Mijn twee vintage GS handopwinders hebben in vergelijking met deze een te kleine kroon en een te zware overbrenging. De minerva pythagore handopwinder voelt veel zoals de 231, maar is wat stroperiger.

2 likes

27 likes