Ok, mannen, ik post nu even de mooiste quartz…
(Is volgens mij uniek in Nederland, want zie in dit draadje althans ) nooit een net dezelfde sterk gebogen lugs.
Dat lijken net kleine driehoekjes.
Vergis ik me?
Ok, mannen, ik post nu even de mooiste quartz…
(Is volgens mij uniek in Nederland, want zie in dit draadje althans ) nooit een net dezelfde sterk gebogen lugs.
Dat lijken net kleine driehoekjes.
Vergis ik me?
Klopt. Dit was in samenwerking met Omega. Bleek een grote flop. Daarom zie je ze zo weinig…
Hahahaha, ik ga jou krijgen jonghuhhhh…
Maar euhh Paul, ik reken jou onder de kenners…
alleen weet je dit dan weer net niet ??
Is alleen in Japan te koop geweest. De vorm van de kast zie je nu in enkele GMT kwarts modellen. Welliswaar met GMT bezel. SBGN001/003/005
Maar deze serie is idd wel uniek met de “pie pan” wijzerplaat.
Ze waren ook in het matzwart (sbgx083) en blauw (sbgx087) met rode tip op de seconde.
Maar ook met het nieuwe GS logo zijn ze even te koop geweest. De referenties zijn dan 283, 285 & 287.
Ha Paul san , grootmeester GrandSeiko san ,
ik ben blij met jouw antwoord!!
Top en ook topklok natuurlijk, of is het tophorloge? beide waar
Thnx!!
en ik zie ook dat mijn secondenwijzer een temperatuurgeblauwde is, zonder rode tip
Absoluut de mooiste van het stel.
In beide merken zijn “flaw’s” te vinden. Alleen moet je het wel willen zien.
De laatste weken en maanden heb ik minstens drie maal een SBGA373 in het blauwe gedeelte gezien. Ben ik de enige die hem voor het leven gekocht heeft? Mooier dan dit wordt het toch niet
Man, ik dacht even dat je m op de klinkers had gelegd
Hout Hans, hout.
Prachtig mannen. Doe ik ook ff mee met ‘het kleine broertje’…
Ps zag gisteren nog iemand die z’n GS wilde inruilen op een LHD…dat verzin je toch niet.
Ik heb dat ook iedere keer met deze foto!
“flaws”
Inderdaad, perfectie is niet van deze wereld, maar de één benaderd het beter dan de andere.
zo’n mensen moet je ‘links’ laten liggen
badoemtsj!
Voor het leven? De tijd zal het leren.
Absolute topper!