Laat je Grand Seiko zien V

22 likes

Geinig effect met de reflectie!

18 likes

23 likes

Vandaag de 005 inderdaad:

8 likes

Ook hallo van zijn oudere broer

Voorlopig ook een blijvertje

14 likes

crosspost :sunglasses:

30 likes

23 likes

27 likes

26 likes

Genieten! :sunny:

24 likes

Nou wat een genot :rofl:

Kan je niet beter een Pelagos én een GS kopen?

3 likes

Haha…nee werkt bij mij niet. One-piece dude. :laughing:

Al langer kriebels voor een blauwe Pelagos of (weer) de LHD…of deze keer een GMT.

3 likes

14 likes

Waar @daffie maar 1 horloge kan handelen, heb ik me laten verleiden tot Grand Seiko nr 7. Het minderen lukt niet helemaal.

Ik kreeg een snowflake aangeboden met de double-logo wijzerplaat, dus met SEIKO en GS erop. De sbga011. En voor een goede prijs. Aangezien ik wel de staal/champagne sbga001 heb gehad, maar nog nooit een snowflake, besloot ik dat ik deze ook maar eens moest proberen.

En om in Japanse sferen te blijven hier een foto van de overbekende snowflake met flesjes Ramune.

Wat me opvalt is hoe mooi donker het titanium is tov de witte wijzerplaat. Toch wel echt een GS klassieker deze snowflake. En het geheel van kast en band is minder licht van gewicht dan ik me had herinnerd van een eerdere titanium GS die ik ooit heb gepast, ook positief! Lastig is dat het bandje moeilijk te verstellen is, ik ga maar eens de juiste tool daarvoor bestellen.

20 likes

Kerel! Hahaha

Gefeliciteerd, die Snowflake is heel gaaf! Zelf ga ik hem ook steeds mooier vinden om de pols.

En de juiste he, de 011. Toevallig die uit België?

1 like

De juiste inderdaad, met SEIKO. Nee deze komt niet uit Belgie. Ik heb hem overgenomen van iemand waar ik eerder eens contact mee had. Hij bood me deze aan.

Doe je goed, hij is erg mooi!

Had ik maar zulke contacten :rofl:

1 like

Nr 7 is a charm. :laughing: Prachtig! :ok_hand: Blijft idd dé klassieke GS.

1 like

Voor nu even op een super cheape milanese band totdat ik de titanium band in kan korten. Zo kan ik hem in elk geval nu al dragen.

7 likes

Heel mooie aankoop! Oude logo :ok_hand:

17 likes