Laat je Grand Seiko zien V

Die van @bordewolf in het blauwe zou toch geen up nodig moeten hebben…
Waar zitten de liefhebbers?

3 likes

Nu met jaloezie, je wordt bedankt :rage:

1 like

Daar ga je zo’n spijt van krijgen. Als ik ooit die roze tegenkom…

4 likes

Met dat zwarte schroeftooltje? Ik twijfel om een halve schakel in mijn Snowflake te vervangen door een hele schakel, dus 3mm erbij. Bij wat kouder weer is het met de halve perfect, als het warm wordt is het net te krap denk ik. Dan is het fijn het zelf te kunnen.

Ja met dat zwarte bergeon tooltje. Pijltje goed leggen. Even netjes mikken, bepalen of je het lage of het hoge plankje erin legt. En schroeven maar. Dan vooral letten op de sleeve. Die is klein en moet in het middenstukje blijven.

1 like

Dank je! Klinkt als goed te doen inderdaad. Zo’n ding maar eens bestellen dan.

1 like

Geloof me die zijn er, al heeft de roze mijn voorkeur… Maar ruil zit er helaas niet in… Er staan er 2 in het blauw die eerst weg moeten… Heeft nog nooit zo lang geduurd om wat te verkopen… Terwijl ze er volgens mij behoorlijk scherp geprijsd op staan…

3 likes

Zo’n beauty hoort niet op een NATO maar op leer of staal…

1 like

Dat staat zeker in alinea 2 van de ongeschreven regels? :smiley:

2 likes

Paragraaf 3 om precies te zijn

1 like

Had ik nondeju toch verder moeten lezen!

En wellicht ben ik het met je eens maar comfortabeler dan zo wordt het nooit en het staat echt goed bij die kast.

3 likes

Echt niet.

1 like

Ik wil ook de roze…

1 like

De roze die een witte blijkt :innocent:

1 like

Niet in dit zonnetje :wink:

16 likes

Die is ook roze :wink:

Ja, ook in dit zonnetje, helaas

1 like

De plaat van de SBGA413 is subtiel, maar in het juiste licht toch echt wel wat roze :sunglasses: Maar het is inderdaad geen Oris Cotton Candy…

Maar misschien begrijp ik je verkeerd…

1 like

Foto met een roze bril :joy:

1 like

Nee, ik denk het niet. Maar laat je niet verleiden om een premium te betalen voor iets wat in het echt gaat tegenvallen omdat het niet de kleur heeft zoals op stock foto’s.
Zie jij hier roze?

17 likes