Geloof me die zijn er, al heeft de roze mijn voorkeur… Maar ruil zit er helaas niet in… Er staan er 2 in het blauw die eerst weg moeten… Heeft nog nooit zo lang geduurd om wat te verkopen… Terwijl ze er volgens mij behoorlijk scherp geprijsd op staan…
Zo’n beauty hoort niet op een NATO maar op leer of staal…
Dat staat zeker in alinea 2 van de ongeschreven regels?
Paragraaf 3 om precies te zijn
Had ik nondeju toch verder moeten lezen!
En wellicht ben ik het met je eens maar comfortabeler dan zo wordt het nooit en het staat echt goed bij die kast.
Echt niet.
Ik wil ook de roze…
De roze die een witte blijkt
Niet in dit zonnetje
Die is ook roze
Ja, ook in dit zonnetje, helaas
De plaat van de SBGA413 is subtiel, maar in het juiste licht toch echt wel wat roze Maar het is inderdaad geen Oris Cotton Candy…
Maar misschien begrijp ik je verkeerd…
Foto met een roze bril
Nee, ik denk het niet. Maar laat je niet verleiden om een premium te betalen voor iets wat in het echt gaat tegenvallen omdat het niet de kleur heeft zoals op stock foto’s.
Zie jij hier roze?
Sowieso dank voor je advies Heb hem al in het echt mogen aanschouwen. Ga ook zeker niet boven list betalen, maar hopelijk ‘gewoon’ in de VS kopen.
En op de eerste en derde foto, zie ik toch echt al een zweempje roze.
Niet om @anon6060116EV nog jaloerser te maken, maar ik heb deze snowflake nu een weekje, en ik moet zeggen dat de indices en wijzers meer lijken te reflecteren dan mij is bijgebleven van de sbga001 champagne versie die ik eerder had. De sbga001 en de sbga011 zijn hetzelfde, maar verschillen in staal/titanium en champagne/snowflake wijzerplaat en de secondenwijzer in staal/blauw. Nu kan het zijn dat mijn geheugen spelletjes speelt, en meer kwaliteiten aan mijn huidige horloge toedicht dan aan eentje die ik verkocht heb, maar toch…
Er is wel eens geopperd dat GS uit het dubbel-logo tijdperk beter afgewerkt zouden zijn dan uit het enkel-logo tijdperk, omdat de productie toen omhoog zou zijn gegaan. Maar zowel mijn sbga011 snowflake als mijn sbga001 champagne zijn/waren double-logo versies. Dus dat kan daar geen verschil hebben gemaakt. De snowflake is uit 2015, de champagne was uit 2018.
En de indices en wijzers van de snowflake zijn toch net zo van staal als die van de champagne versie?
Dus raadselachtig, maar iedere keer als ik er naar kijk dan heb ik het idee dat deze sbga011 meer schittering/reflectie/contrast heeft op de indices en wijzers dan mijn sbga001 had.
Ik weet even niet precies hoe het zit met de indices op de modellen die jij noemt. Mij is wel opgevallen dat tussen de SBGA283/083 champagne modellen en de SBGN005 GMT of SBGV223 modellen verschil zat. Op de champagne modellen zijn de indices vlak en op de andere twee modellen hebben de indices verticaal of horizontaal gefreesde lijntjes die het licht meer weerkaatsen.
Dat klopt, maar dat heeft te maken met de kleur van de wijzerplaat. In mijn geval hebben beide horloges dezelfde gepolijste indices en wijzers.
Bij donkere wijzerplaten zijn de indices ‘gefreesd’, en de wijzers geborsteld. Maar in mijn geval zijn ze identiek.