Laat je Grand Seiko zien V

Hoog…zeer hoog op de lijst. Sterker…eigenlijk de enige nog op de lijst. :sunglasses:

2 likes

Je mag niet jokken, David :face_with_raised_eyebrow:

1 like

:laughing: Nee serieus…ik heb echt niets anders op de wishlist staan. De Tudor GMT was een van de laatsten. De Snowflake wil en moet ik ook nog eens bemachtigen. Verder…come what may. :ok_hand:

2 likes

Is een mooie om de wilde flipperjaren mee achter je te laten :sweat_smile: we gaan het zien!

1 like

Laat je Grand Seiko zien?
Nou vooruit, nog een keer dan

12 likes

Bij vintage Grand Seiko’s kan ik volgens mij aardig van foto’s herkennen of ze ongepolijst zijn. Bij moderne Grand Seiko’s vind ik dat wat lastiger. Dit is een voorbeeld (ik heb geen intentie om hem te kopen) van eentje waarvan ik me afvraag of die niet wat onder handen genomen is. En niet door een zaratsu expert. Wat denken jullie?

is deze (licht) gepolijst of niet?
  • nee
  • ja

0 stemmers

1 like

Lekker!! Fotogeniek en qua plaat wellicht de beste.

@daffie als je een voorliefde hebt voor de 283 of dd snowflake moet je ook een keer een 373 proberen.

2 likes

100% gepolijst

1 like

Hier mijn nieuwe aanwinst, de SBGV011 Selfdater :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

22 likes

Wel eens overwogen idd. :grinning:

@Number4 lekker hoor! :ok_hand:

2 likes

Gaaf! Een van de weinige GS-en die heerlijk is op staal én leer

1 like

Heel fraai. Gefeliciteerd :+1:.

Ik heb er ook 1.

Blijver voor jou?
Of eerder “number 444”? :face_with_hand_over_mouth::wink:

Plaatje dan maar:

13 likes

Van harte!!!

Je komt steeds dichter bij de 009! :joy: :wink:

2 likes

Gefeliciteerd mooi hoor! Zit de stalen band er ook bij? #dibsindatgeval :joy:

1 like

Dank je :star_struck:

1 like

Eens en dank je. Moet morgen even de stalen band op maat laten maken…

1 like

Dank je en een blijver durf ik echt niet te zeggen :slight_smile:

Ik weet wel dat deze al langer op de wensen lijst stond dus vandaag maar eens toegeslagen…

Ps: mooie foto en zou graag van jouw wat banden keuzes willen zien want die erop zit is ook erg mooi :star_struck:

2 likes

Thanks

Ja ik moet wat als ik jouw al vaker gestalkt heb en het toch niet lukt :sweat_smile::joy:

Vandaag dus maar toegeslagen op deze :ok_hand:t2:

1 like

Yep complete set en alles erbij incl stalen band :star_struck:

Ik zal er aan denken mocht deze vertrekken :wink:

1 like

Ik denk dat je geheugen je niet in de steek laat. Dat is namelijk het optisch effect doordat de champagne plaat zelf ook wat reflecteert en daardoor is de reflectie meer “verspreid”.
De indices zijn nl. identiek bij beide horloges maar om geen verschil te merken zou je van ieder horloge 1 op eenzelfde achtergrond moeten kunnen bekijken. Daarbij komt nog dat de snowflake dial superwit is waardoor de indices extra aandacht krijgen.
Maakt voor de rest niets uit natuurlijk, beide referenties zijn super.

1 like