Dit is een Bulang bandje, maakt ‘m wat sportiever zo vind ik. Een klassieke croco kan ook maar is voor mij te netjes in dit geval.
Edit: ik heb teveel horloges, daarom deze alleen op dit bandje gedragen.
Veel plezier met deze kanjer
Dit is een Bulang bandje, maakt ‘m wat sportiever zo vind ik. Een klassieke croco kan ook maar is voor mij te netjes in dit geval.
Edit: ik heb teveel horloges, daarom deze alleen op dit bandje gedragen.
Veel plezier met deze kanjer
Ok dank je, ga ik eens kijken. Is het een bepaald model van B&S ?
Even opgezocht in mijn e-mails:
Dit was de “taurillon black speedy” in 19mm.
Als je je naam hoog wil houden mag hij geen 2 maanden blijven, je moet wel in vorm blijven anders wordt je zwak
Wel een goede reden om zwak te worden, is een prachtig uurwerk
Nogmaals dank
Haha ja moet eigenlijk mijn naam wel waar maken maar kan ook een basis zijn en dan daarnaast flipperen
Thanks
Hoi DaLuca, ik heb een SBGP007 (nog geen tijd gehad om NA stukje te doen) met zelfde spleet. Wat is dan wijsheid? Het erbij laten, want is limited edition, of?
Mijn 007 ook.
Zou hij daarom niet verkopen?
Ik ben eerlijk, hij zit in de garantie & de vorige 2 eigenaren hebben het niet gezien… Ik heb te weinig tijd om hem weg te brengen helaas, daarom een - volgens mij- scherpe prijs er op.
Want zeg nou zelf:
Waarom verkoop je m dan Erik? Tja… Teveel horloges.
Ik denk inderdaad dat je te eerlijk bent en dat je te goed hebt gekeken. Voor een horloge >3k zou ik m eerst even recht laten zetten.
Ja, of gewoon nog 200 eraf & iemand die n paar centen ruikt lekker heen & weer laten rijden.
Ik heb echt geen tijd & het is toch effe n uurtje heen & terug.
Want?
Dat is een beslissing die alleen jij kan maken. De spleet zal er altijd zijn in meer of mindere mate gezien het handwerk.
Limited of niet mag geen rol spelen. GS moet het gewoon oplossen daar waar het gevraagd wordt.
Omdat
het gewoon zo is.
Strak afgeronde hoeken.
Net binnen! (Tijd niet eens versteld )
Deze had ik gemist bij de Brunot sale. Maar bleef aan me knagen…
Wat een knaller! Gefeliciteerd
Heb je daar eigenlijk nog een vervolg antwoord op gekregen?
Prachtig!