Laat je Grand Seiko zien V

Mooi zeg! Ik heb hem ook met een grijze plaat op een BoR band om de pols gehad. De blauwe plaat spreekt me meer aan. Veel plezier ermee!

1 like

Thanks! Ik had precies hetzelfde. Nadat ik deze was misgelopen heb ik Jonas nog gesproken over de witte en zwarte variant. Maar de SBGK005 vind ik echt veel mooier.

Ik heb hier nog een Snowflake naast (en wat andere horloges). Ik zou haast zeggen dat ik nu klaar ben… Maar zoals iedereen hier wel weet, dat ben je eigenlijk nooit…

1 like

Kijk, met zo’n antwoord kan ik tenminste niet iets @anon6060116EV en @amusicar

Daar is een forum voor.

2 likes

Hier mijn NA…:

16 likes

Nee, dat valt tegen. Ik dacht met mijn Snowflake de GS-kriebel wel afdoende behandeld te hebben, maar nu zit er toch ineens een SBGN005 naast in de doos :laughing:
Mis alleen nog een hi-beat in een 44GS kast en misschien nog een vintage GS.

1 like

Wellicht moet je je vraagstelling in het vervolg uitbreiden naar iets meer dan één woord.

GleefulAgonizingCygnet-max-1mb

3 likes

Ja, 44GS. I know the feeling. De SBGA375 kriebelt ook wel. Maar heb ik het nodig? Nee. Maar goed, dat is meestal zo!

Heb sinds kort ook deze. Ik weet het, geen GS. Maar die kastvorm is ook echt prachtig. Net zo “hoekig” als een 44GS.

15 likes

Gaaf zeg! Gezonde jaloezie hier :grin:

1 like

Aaaaargh baaaad timing. :see_no_evil::see_no_evil::see_no_evil:
F******ck

Ik mag niet. Ik mag niet. Neeee ik mag niet.

1 like

Daar zit ik ook steeds vaker naar te kijken. Wat een gaaf horloge is dat!

Als ik m’n posts in dit topic lees, wil ik eigenlijk wel heel veel. Wat een merk, dat GS

1 like

The one word said it all…

De Sbga375 past prima naast de KS, geloof me :joy::joy:

15 likes

24 likes

Die tweede is erg lekker :+1:

1 like

Die is vreselijk instagrammable. Lucky shot zeg maar, perfect de hoeken belicht :star_struck:

3 likes

Dat stukje flecto ook, hashtag heaven.

1 like

Hahahaaa… En bedankt!!

1 like

GS kan er een voorbeeld aan nemen.

1 like

Dat kunnen ze ook van @jehebtWATgekocht

De beste man heeft een talent om de mooiste GSen zo beroerd mogelijk op de foto te krijgen. En dan nog is het beter dan hun eigen renders.

Sorry but not sorry :grin::wink:

2 likes

Wacht maar tot je mijn “verkansie”foto’s ziet, elk jaar weer een genoegen om die op de laptop met mijn betere helft te bekijken. Vooral omdat het oplopende gemoed de zomerse temperaturen weer mooi terughaalt.

Overigens ga ik net zo lang stug door totdat ik word ontdekt door de heren van GS en een consultancy klusje mag komen doen in het land van de rijzende zon. Voor minder dan een halve Sywert uiteraard.

2 likes