Thx kerel
Prachtig. Met die kleine ster onderin is die plaat echt mooi gebalanceerd.
Idd…viel mij ook al op. Erg chique ook.
Ja even goed kijken of het je stoort inderdaad en anders zou ik het gewoon laten maken onder garantie. Bij Reijersen hebben ze goede koffie
Wat is er met die plaat dan?
Of bedoel je de kier tussen plaat en rehaut?
Dat was deze toch?
Ja precies. Het is een prachtig horloge verder maar ik zou hem dan ook perfect willen. Jij ook denk ik
Plaatje weer hoor
Ik weet niet. Wrs ik wel, maar daffie? Die kan m dan niet flipperen. Denk niet dat hij het geduld heeft voor service.
Anders is dit straks het horloge dat het langst in daffies collectie is geweest gewoonweg omdat ie weg was voor service
Er kan vast wel iemand een leentoestel opsturen toch
Ik scoor alvast een Black Bay variant, dan kan ik m over 2 weken ruilen voor die mooie GS van David
Voorop staat dat het misschien wel de mooiste quartz is. Ik vind die blauw, rood uitvoeringen erg geslaagd, en zo’n gouden ster is toch ook wel lekker. Geniet ervan en een fijne zondag
Dank je. Mee eens…die gouden ster maakt de plaat imo. Erg chique.
Mooi man. Grappige foto ook…de uurwijzer lijkt heel dun
Volgens mij moesten we het tot nu toe doen met wat renders en armetierige foto’s, maar nu hebben we ook bewegend materiaal van de Grand Seiko 4 Seasons collectie. Bakje bij de hand graag
Dat is niet misschien, het is de mooiste ‘sport’ GS.
Ik heb vandaag nog eens goed gekeken. Het valt mij totaal niet op dus ik ga geen actie nemen.
Maar wat een prachtige klok zeg…de kleur vd wijzerplaat gaat van donkerblauw naar zwart en de gouden ster maakt het geheel af.