Heel gaaf zeg! Veel plezier ermee!
Voor mij de mooiste Grand Seiko die je kan vinden, en gelukkig heb ik hem vandaag gevonden!!
Deze verdient heel wat tromgeroffel
De SBGV011:
Heel erg mooi inderdaad! Gefeliciteerd!
Die is inderdaad erg gaaf. Super!
Als iemand deze, maar dan met de champagne plaat nog weet te vinden of kwijt wilt…?
Prachtig die inderdaad!
Veel plezier ervan
Haha dankjewel @Number4! Ik ga er enorm van genieten! Wat een prachtig horloge Dankjewel voor de aangename overdracht!
Goed zoeken en een beetje geluk hebben denk ik. Of je kan ook eens kijken naar de King Seiko heruitgave. Die hebben best wel wat gelijkenissen.
De sbgv009 heeft een zilveren wijzerplaat. Die bedoel je denk ik?
Er is in het rijtje van de sbga103/105/107 heruitgave uit 2014 wel eentje met een champagne wijzerplaat. Dat is de 107. Maar die heeft een platina kast, dus onvindbaar, en onbetaalbaar…
Ik heb de 103 en 105, maar ik denk niet dat ik de 107 zou kunnen/willen toevoegen als ik hem aangeboden kreeg. Maar hij is wel prachtig.
Uiteraard! Zoek het forum maar eens af met zoekfunctie naar ‘snowflake’, ‘SBGA211’ of ‘SBGA011’ (het huidige en originele model respectievelijk).
Het is echt een klassieker. Naar mijn persoonlijke smaak wel iets te groot. Ik heb de lichtblauwe SBGA417, met eenzelfde textuur en vergelijkbare wijzerplaat, maar een wat klassiekere kastvorm (en in staal vs. titanium).
Te duur inderdaad, maar damn . Ook nog spring drive!
De SBGV009 bedoelde ik inderdaad, erg erg mooi!
Ik zal aan je denken als het zover is.
Best wel wat gelijkenissen inderdaad. En een totaal ander horloge op de pols.
Heel tof!
Ben momenteel GS-loos maar deze zou ik wel lusten
Niet EU verkrijgbaar toch?
Met een beetje moeite is alles verkrijgbaar. En zo’n regulier model zeker.