Laat je Grand Seiko zien V

Grappig wel om eens iets uitgebreider over na te denken. Ik zie heel goed jouw punt vwb de ‘V’ balans. Tegelijkertijd zie ik zelf ook wat @illewoare zegt…

1 like

Er is voor beide wat te zeggen inderdaad. Bij die Patek hierboven klopt het wel helemaal, ik denk dat het idee van de V vooral goed werkt met platte tekst en geen logo’s. Het logo van GS is toch een stuk groter en opgelegd, dat hoort dicht bij de indexen vind ik.

Edit: man man wat een nerds zijn we toch :joy:

3 likes

Haha Horloge :nerd_face:s unite :joy:

afbeelding

5 likes

Balans. Je balzak hangt ook in onbalans, daar hoor je niemand over maar dat ding is veel belangrijker.

Net vrouwen, af en toe.

14 likes

Feit zelfs. Toe maar. :wink:
Dan kan ik nog wel een hoop alternatieve feiten bedenken.
Nooit gedacht dat ik die term zelf nog eens serieus zou gebruiken. :thinking:

1 like

Dit is wel een vreemde opmerking inderdaad. Je kunt per definitie juist niet beslissen of iets een feit is, of niet. Je mag zelf beslissen of je iets mooi vindt of niet, en dat is dan een weerspiegeling van je smaak.

1 like

De nieuwe indeling vind ik vooral bij de Snowflake echt een verbetering.
Bij quartz uurwerken vind ik het oude weer beter staan.

4 likes

Op quartz is het nieuwe logo echt kaal. Dat is de reden dat ik mijn sbgv207 heb verkocht.

13 likes

Eum, ik ben de omgekeerde mening toegedaan :slight_smile: Ik ben toch blij dat ik de oude Snowflake heb. Wanneer de nieuwe Grand Seiko werd aangekondigd vond ik dat logo toen echt geen verbetering.

Maar zoals iemand al zei, is het misschien een kwestie van gewoonte. Had ik een horloge met het nieuwe logo zou ik misschien het omgekeerde zeggen.

3 likes

vandaag voor een Seiko marinemaster 300 ( SLA047J1 ) naar Van Baal in Nijmegen geweest …
erg mooie klok, het werd uiteindelijk een seamaster maar … dat zijn natuurlijk geen Grand Seiko’s …:wink:

Ik zie ze nu al jaren voorbij komen en ja ze zagen er altijd al goed uit maar niet van … das er eentje die ik wil hebben :grimacing:.

Ik ken Peter (van Baal) intussen al een tijdje en van het een kwam het ander … ik ben vergeten een foto te maken maar deze Grand Seiko GMT staat intussen wel op mijn lijstje … zeer mooi gemaakt :+1::+1:
of het er gan gaat komen weet ik nog niet (vind meer mooi :see_no_evil:) … we gaan t zien :wink:

en het nodige studie materiaal :blush:

toch ook maar even twee plaatjes van het net … catalogus foto’s doet teveel afbreuk :wink:

14 likes

Echt heel mooi ja🤩

1 like

M’n nieuwe GS. Eerste Spring Drive …

41 likes

Die is wel gaaf hoor!

12 likes

Mooie Soko! :+1:t2:

1 like

Oef mooie versie. :ok_hand: Congrats.

1 like

Plaatje hoor :ok_hand:

1 like

SBGA449

14 likes

18 likes

schitterend :blush::+1::+1:

1 like

Die vind ik echt geweldig. Was hij maar een paar mm kleiner!

1 like