erg mooi
licht was niet perfect , maar gelukkig staat het horloge er nog best goed op …
keek ernaar uit dat het weer om de pols kon .
merk wel dat ik , als ik de snowflake draag ook m’n leesbril vaker opzet … als ik dan kijk wil ik niet alleen de tijd maar ook meer kunnen zien dan dat het wijzerblad wit is
hoef het jullie niet te schrijven, maar blijft een betoverend geheel …
het glijden van de geblauwde secondewijzer … en het wijzerblad maar zeker ook het totaal plaatje
ook super mooi , ik kijk elke keer … waarom heeft ie van mij geen dubbele 12-uurs marker
Herkenbaar…ik moet m’n bril afzetten wil ik m’n horloge scherp kunnen zien.
Blijft genieten…iedere keer weer. Ik zie overigens nooit hoe laat het is…en moet daarna nogmaals kijken voor de tijd.
Thx Zoveel verschillende indices bij de diverse GS modellen…en heel erg bepalend hoe het licht ermee speelt.
Sbga441
Ik zag ‘m staan… net iets te prijzig zou ik zeggen
Ja dat is een uhm pittig prijsje idd
En voor wat minder heb je dezelfde pracht! Een blijver voorlopig?
Nou…en een Snowflake blijft een icoon.
Hmm…ik durf niets meer te zeggen. Maar idd wat een pracht…ongeacht het model. Wat een bijzonder merk is het toch.
Ohohw, dit zegt David meestal vlak voordat er weer een onbegrijpelijke actie richting Tudor of Breitling volgt…
Af en toe moet je weg van GS om daarna weer extra en volop te genieten bij een nieuwe aanwinst.
Nu bij ons thuis de Snowflake zijn intrede heeft gedaan, werd ik gewezen op de dames uitvoering met Grand Seiko quartz en Snowflake wijzerblad.
Door de smalle maat van mijn pols vind ik een herenmaat niet passen, dus de SD versie valt af. Wat is jullie mening?
Niet twijfelen, doen!
Spring drive heeft toch echt z’n voordelen: vanmorgen na 2 dagen de hi beat weer om. Liep nog steeds. Maar blijkbaar had die niet genoeg power meer en liep na 4 uur opeens een uurtje achter.
Op zich geen wereldprobleem, maar de waardering voor sd groeit weer. Dat doen ze toch goed.
(Geen toegevoegde waarde, maar ik weet dat jullie van foto’s houden:)
Zo zie ik ze het liefst. Met de moeilijk te vangen GS leeuw subtiel geëtst aan de binnenkant van het saffier.