Laat je Grand Seiko zien V

Spring drive heeft toch echt z’n voordelen: vanmorgen na 2 dagen de hi beat weer om. Liep nog steeds. Maar blijkbaar had die niet genoeg power meer en liep na 4 uur opeens een uurtje achter.

Op zich geen wereldprobleem, maar de waardering voor sd groeit weer. Dat doen ze toch goed.

(Geen toegevoegde waarde, maar ik weet dat jullie van foto’s houden:)

18 likes

Zo zie ik ze het liefst. Met de moeilijk te vangen GS leeuw subtiel geëtst aan de binnenkant van het saffier.

7 likes

ik heb hem nu niet om maar dat heeft de mijne volgens mij niet … :roll_eyes:

5 likes

Ff voor je gechecked, maar hij staat erop :+1: Maar je moet wel goed kijken in het juiste licht :blush:

4 likes

Jullie zijn een stel? :sweat_smile:

5 likes

Yep :wink:

1 like

Beetje schuin houden / kantelen en dan zie je het bij bepaalde lichtinval. Best goed te zien…maar alleen in de juiste hoek. Succes :wink: :grin:

@Jansd de leeuw laat zich idd moeilijk vangen…maar ik heb 'm :+1: :sunglasses:

14 likes

Waarom staat er 117 gegraveerd aan de binnenzijde van jouw lugs…en bij mij 711. :thinking: :laughing:

@vierport jij toevallig een idee wat die code betekent? Ik kan er niets over vinden…

aha mooi , geen superfoto maar t staat erop :grinning::+1:

5 likes

Code vd endlink

2 likes

Dank. De logica heh :laughing:

22 likes

wat een foto!

2 likes

Fotogeniek ding. :ok_hand:

3 likes

Complimenten aannemen is moeilijk he :wink:?

Gewoon dank je wel zeggen, prachtfoto!

1 like

Haha ja daar ben ik idd niet erg sterk in. :blush:

Dank mannen. :+1:

2 likes

afbeelding afbeelding

13 likes

afbeelding

18 likes

Gister zware avond gehad? Dit type verdient echt meer scherpte, schitterende gs :ok_hand:t2:

1 like

Volkomen gelijk. Foto’s zijn slecht. Gemaakt met een IPad. Ik zal volgende week er eens echt werk van maken.

2 likes