Laat je Grand Seiko zien V

Zo zeg…dat is nog eens een set. :ok_hand: :yum:

25 likes

:smiling_face_with_three_hearts: erg mooi :+1::+1:

licht was niet perfect , maar gelukkig staat het horloge er nog best goed op :blush:…
keek ernaar uit dat het weer om de pols kon .

15 likes

merk wel dat ik , als ik de snowflake draag ook m’n leesbril vaker opzet … als ik dan kijk wil ik niet alleen de tijd maar ook meer kunnen zien dan dat het wijzerblad wit is :see_no_evil:

hoef het jullie niet te schrijven, maar blijft een betoverend geheel …
het glijden van de geblauwde secondewijzer … en het wijzerblad maar zeker ook het totaal plaatje :slight_smile:

7 likes

ook super mooi , ik kijk elke keer … waarom heeft ie van mij geen dubbele 12-uurs marker :roll_eyes:

1 like

Herkenbaar…ik moet m’n bril afzetten wil ik m’n horloge scherp kunnen zien. :grimacing:

Blijft genieten…iedere keer weer. :ok_hand: Ik zie overigens nooit hoe laat het is…en moet daarna nogmaals kijken voor de tijd. :laughing:

Thx :+1: Zoveel verschillende indices bij de diverse GS modellen…en heel erg bepalend hoe het licht ermee speelt.

3 likes

Sbga441

2 likes

sbga441. Dit is 1 vd 38st. Staat er 1 op chrono24 voor een leuk prijsje :flushed:

15 likes

Iedere dag geniet ik steeds weer van de schoonheid van een Grand Seiko. Het blijft bijzonder. :ok_hand: :heart_eyes:

17 likes

Ik zag ‘m staan… net iets te prijzig zou ik zeggen :woozy_face:

3 likes

Ja dat is een uhm pittig prijsje idd :blush:

3 likes

Eens David. Een GS blijft prachtig … :stuck_out_tongue_winking_eye::stuck_out_tongue_winking_eye:

14 likes

En voor wat minder heb je dezelfde pracht! Een blijver voorlopig? :wink:

1 like

Nou…en een Snowflake blijft een icoon. :ok_hand:

Hmm…ik durf niets meer te zeggen. :blush: Maar idd wat een pracht…ongeacht het model. Wat een bijzonder merk is het toch. :ok_hand:

4 likes

Ohohw, dit zegt David meestal vlak voordat er weer een onbegrijpelijke actie richting Tudor of Breitling volgt… :rofl::joy:

3 likes

:smile: :zipper_mouth_face: Af en toe moet je weg van GS om daarna weer extra en volop te genieten bij een nieuwe aanwinst. :wink:

2 likes

Nu bij ons thuis de Snowflake zijn intrede heeft gedaan, werd ik gewezen op de dames uitvoering met Grand Seiko quartz en Snowflake wijzerblad. :thinking:
Door de smalle maat van mijn pols vind ik een herenmaat niet passen, dus de SD versie valt af. Wat is jullie mening? :grimacing:

5 likes

De achterkant van de SLGH005 :+1:

15 likes

Niet twijfelen, doen! :stuck_out_tongue:

1 like