Laat je Grand Seiko zien V

Thanks. T is een vd de drie die potentieel op t hakblok ligt. Toch vind ik t moeilijk. Prachtig en ik vind t een mooi merk al viel de white birch me afgelopen weekend tegen.

1 like

Och deze is zo fantastisch mooi. :ok_hand:

1 like

Stoort mij absoluut niet, hij is mooi in de kast weggewerkt en classic Seiko. Het doet me wat denken aan hoe het ooit begon met mijn SKX zoveel jaar geleden :wink:

Goed punt! :sweat_smile:

2 likes

Blijft een mooie, maar krijgt hij veel draagtijd? In jouw plaats zou ik tussen deze 2 telkens naar de Lange grijpen denk ik :blush:

1 like

Reverso niet vergeten. van oorsprong sport horloge. Ik probeer alles in rotatie te dragen. Er gaan pas echt definitief eventueel koppen rollen als ik zowel een Polaris no date en een Hentschel H1/2 heb gepast.

Maar t is wel in dressland. Lange alhoewel ik er voorzichtig mee ben dan Reverso en dan Gs

2 likes

ik heb vandaag de zwarte besteld :blush::+1:
blauw is ook mooi … maar de keuze werd voor mij gemaakt en dat is ook wel eens makkelijk :joy::+1:

6 likes

Ik kies toch de 003. Wat hij mist aan looks, heeft 'ie wel qua veelzijdigheid. Als ik er maar een mocht houden dan is dit 'm. Alleskunner.

Maar vandaag is er een nieuwe camera binnen, macro lens onderweg en binnenkort vakantie. Misschien dat m’n hands-on je op andere gedachten gaat brengen :stuck_out_tongue_winking_eye::fire:🤸

4 likes

Welke cam is het geworden?

1 like

Interessant! Jij kan het weten natuurlijk, met beide naast elkaar :wink:

Ik kijk er naar uit! Vermoedelijk zal er al eentje onderweg zijn tegen dat je hands on er staat, geduld is niet mijn beste kant :sweat_smile:

2 likes

Jij gaat voor de 343 want zoals een wijze heer reeds eerder sprak

Nu alleen nog jezelf overtuigen :grin:

2 likes

De cheapass versie van de jouwe, de 6000

2 likes

Prachtig!

24 likes

ai blijft ook super strak … :slight_smile::+1:

1 like

Thx! :grinning: :+1:

1 like

10 likes

helemaal vergeten dat ik een foto had gemaakt :joy:
toch nog even passen , daarna de zwarte besteld … en is patries voor deze gegaan :+1:

12 likes

Nou, een beetje kleur om je pols had je niet misstaan :blush:

3 likes

Beide zijn gaaf. Bij de AD in het mooie Oudewater?

1 like

:grimacing::+1:

1 like