thnx …
nee, Eugene van Baal in Nijmegen
Je moet toch kritisch blijven
lume mis ik niet op de snowflake … maar 1 puntje keek ik een beetje van op .
ik had eigenlijk wel verwacht dat de sluiting van de metalen banden een fijn afstelling / verstelling zou hebben .
als je dat een keer gehad hebt blijft dat erg makkelijk en fijn…
maar goed als dat het enige is
Damn…. De blauwe springdrive. Mooi hoor.
Maar heb erg veel andere nieuwe dingen waar ik naar kijk…
Ik ook
(niet nieuw…wel tweedehands)
leuk lume shot.
En ja fijnafstelling zou de cherry zijn. Moet zeggen dat ik het persoonlijk niet mis. Gelukkig kom ik altijd uit met een combi van hele en halve schakels.
En waarvoor zou deze dan wijken? Lijkt me moeilijk om te verbeteren eerlijk gezegd
Mis klik 🥲🥲🥲
Dacht dat ik op het incoming topic klikte sorry iedereen!!
Ik heb de afgelopen dagen eens zitten denken om het roer om te gooien. De GS inruilen bij Jaap voor een Damasko DS30 en de witte Sinn 105 of de witte Staudt. Terug naar een >1 piece collectie en in een lager segment.
Klote kriebels ook altijd. (Tijd voor een vrouw…
)
Haha…vond het al bijzonder. Was leuk geweest.
Dat snap ik dan weer wel zeker in de zomer is’t leuk om wat te wisselen!
Precies dat idd.
Het lagere segment heeft niet genoeg tijd gehad om voldoende modellen uit te brengen die je nog niet hebt gehad.
Daar ben je zo weer klaar mee
Je weet dat ‘momenteel’ niet de betekenis heeft van ‘nu, gisteren, eerder ook al, altijd, morgen en volgend jaar ook nog?
teveel keuzes tussen veel niet lelijke klokken maar goed … blijft lastig, ik kan het weten met 2 jonge seamasters op de schopstoel
Haha Zit wat in. Maar toch misschien leuk. Kweenie…het is een waar conundrum.
@anon98360732EV idd…en je hebt nog een GMT onderweg…
Hahaha.
Ik loer in t ‘midden’ segment al een tijdje naar de Staudt petit prealidium…. Nog niet gepast.
Maar dat kan toch niet op tegen een gemiddelde GS? Koning flipper
Ik blijf erbij. Als ze bij de automaten wat lume zouden toevoegen in de wijzers. En dan niet mieren noken over t feit dat er ‘Seiko’ op de plaat staat ze mss best wel een deukje kunnen slaan in de op/at range
Die is erg mooi. Niet te klein voor jou?
Haha. Nee dat niet idd. Maar zo nu en dan iets anders tussendoor geeft de volgende GS weer een extra boost.
Zou zeker leuk zijn…wel afhankelijk van het model.