Denk echt dat het meer persoonsgebonden dan merkgebonden is. Het is bij mij ook een algemene ervaring, en ook ik heb mijn uitzonderingen.
Denk inderdaad dat een ‘merk’ naam zeer veel invloed heeft op deze hobby en niet zozeer kwaliteit. Volgens mij is het dus zeker persoonsgebonden. Soms jammer voor bepaalde merken/personen…
Anders neem je er toch een leuke goedkope zomerbeater bij (bv een Citizen NY0040 full lume ofzo) om even terug te kriebelen als je het zwaar hebt met de flipperitus?
Omdat hier meer liefhebbers zitten van absurd afgewerkte horloge met ook nog nieuwe technieken:
(Met gs natuurlijk )
Mooie GS!
Of Beauty en the Beast gewoon als two piece Even een snelle foto van deze middag. DS30 nog niet gehad, lijkt me comfortabeler dan de DC (maar wel saaier)
gelukkig staat de GS alles goed
na 20 foto’s eindelijk de blauwe wijzer een beetje fatsoenlijk op de foto
niet de beste , wel geinig … zo is de secondewijzer net een toverstaf
Duo!
Mooie foto.
thnx ,
Goede foto! Zo’n dikke band geeft hem vast wel wat vulling bij de lugeinden. Maar ik kan me niet voorstellen dat dit lekker draagt. Voor mij geldt hoe soepeler hoe beter. Dus het is staal/titanium, nato of soepel leer voor mij.
… nog een weekje … als het goed is , wilde die van patries al even proefdragen op leer maar dat mocht niet
Woon je ook in Nijmegen?
yep , ohnee kom er vandaan … woon in weurt
Komt er nog regelmatig in ieder geval . Heb er zelf gestudeerd… Woon nu ook in de buurt en kom er regelmatig
Jouw advies opgevolgd.
Een eur 469 zomers beater gokje incoming voor naast de GS. 40mm en in gehard Ti. Eens zien…
Geen slecht plan! En desnoods de GS een paar weken aan de kant leggen als het virus weer toeslaat