Prachtig! Een van de weinigen waar ik mijn Snowflake op zou inruilen…
Staat er een op Chrono voor bijna een 15k€ in Singapore. Auw.
Alles is al weg gezegd, maar de kleur, net als het verschil in gewicht vallen me pas echt in positieve zin op sinds ik de SBGN005 ernaast heb. Dan voelt GMT toch wat zwaar aan, al merk je daar met dragen verder niks van natuurlijk. Vast geen toeval dat ze voor een sneeuwvlok zo’n licht horloge gemaakt hebben.
Voor mij is de Snowflake perfect, iets dunner had misschien gemogen, maar de schuine zijkanten van de kast en de perfect aansluitende bezel maken alles meer dan goed. Een blijver hier. (Vormt een prachtig duo met je blauwe SD overigens: andere kleur wijzerplaat, andere kastvorm, ander materiaal van de kast, top!)
Thx…klinkt erg goed. Ik ga iig eens passen bij Jaap. Het zou dan wel ipv m’n huidige GS worden. Ik kan ook pas echt goed inschatting maken als ik ze naast elkaar zie en om de pols kan doen. Ben iig heel erg benieuwd. Vooral vwb de witte plaat icm de wijzers…het contrast. Dat is op m’n huidige GS zeker beter met de donkere wijzerplaat.
Dit is voor mij het mooiste element aan de kast. Op foto’s zie je het nooit, en op de renders al helemaal niet. Maar je voelt het naar binnen lopen elke keer als je hem betast.
Zijn er mensen die weleens problemen hebben gehad met importeren van een (vintage) GS uit japan ivm leer (croc)? Gaat om een gebruikte band die erop zit. Laten jullie deze omwisselen voor kalf, of nemen we het “risico”?
Horloge wordt voor ingeklaard in Japan dus de Fedex/DHL heffing betaal je al voordat het horloge japan uit is heb ik eerder meegemaakt. Maar nog geen ervaring met leer.
Misschien heb je hier iets aan
Ik ben eens bezig gweest met een GS op alligator uit Japan. De verkoper zei dat hij er wel ‘calf strap’ op zou zetten, maar dat het verder mijn risico zou zijn. De koop is niet doorgegaan, dus ik weet niet hoe dit uitgepakt zou zijn.
Bedankt beiden. In de advertentie staat geen alligator (is het uiteraard wel…) dus de forwarder verzend hem wel zonder problemen.
Probleem is uiteraard als hij aankomt in NL en hoe douane hier ermee omgaat…
Als de aangifte qua bedrag netjes is gedaan, en de transporteur is een van de groten, dan is volgens mij de kans dat hij ongezien doorgaat heel groot.
Is mijn verwachting ook eigenlijk.
Tenzij hij door een scanner gaat en ze alle horloges op leren band openen om op CITOS/croc te controleren…
bandje was sneller dan de gmt, combi vind ik persoonlijk ook super
alleen nog een keer rustig betere foto’s maken met de wijzers op 10:10
Nog nooit problemen ondervonden met bandjes.
Beetje aan het kloten met de nieuwe camera, maar kan nog niet echt wennen aan het ding.
Dit horloge is ook lastig om te fotograferen zeg…
alle twee mooi maar zouden mij teveel op elkaar lijken