Laat je Grand Seiko zien V

Prachtige set. Zo lijkt de snowflake nog vrij compact te dragen, terwijl ik altijd dacht dat die aan de grote kant was :blush: ofwel is’t de bredere band van de sbga415 die hem groot doet ogen.

Misschien moet ik de snowflake zelf wel eens overwegen :thinking::see_no_evil:

2 likes

Nee hoor is hoekje van de foto!
De snowflake draagt zeker groter!
Hij heeft ook zeer lange lugs.
De 415 is perfect :sunglasses:
De snowflake heb ik niet meer … :sweat_smile:

4 likes

Ok, bedankt voor de opheldering! Geen snowflake dus voor mij :wink:

De 415 is inderdaad top :ok_hand: ik heb een tijd terug de herfst editie even in mijn handen gehad en die was inderdaad prachtig en al op het randje voor mij met die brede band.

2 likes

Heb het geluk beide van mij te mogen noemen. Ben er zeer blij mee. Bij de ‘Lion’ was ik wat laat en heb ze in Spanje toch nog kunnen kopen. Dat is me zo bevallen dat ik de Godzilla ook bij die GS dealer heb gekocht. Maar daar was ik als de kippen bij.

Die kast is compact voor zijn grootte. Ik vind ze perfect van maat. Maar dat vind ik van de SBGA229 en consoorten ook. Ik blijf bij mijn stelling dat men ruim de tijd moet nemen om aan grote horloges te wennen.

19 likes

Fantastisch :ok_hand:

Sow!! Lekker stel!

De datum verloopt al (haha zie nu dat ik vanavond vergeten ben de datum goed te zetten toen ik hem omdeed, morgen maar even doen…)

9 likes

27 likes

Now we’re talking :star_struck:

1 like

30 likes

April 1972 was een mooie maand toen deze schoonheid van de band rolde​:grin::grin:

13 likes

Leuke wijzerplaat, ziet er netjes uit.
Komt dat een beetje in de buurt van een Rolex?
Want er gaat niets boven Rolex las ik laatst :upside_down_face:

4 likes

Father and friend
You know that one day too I ll be walking in your shoes
Yeah and I know that you’ll do fine cause you’re a son of mine

16 likes

komt weer veel moois voorbij :stuck_out_tongue_winking_eye::+1::+1:

wacht maar tot de rolex-clan het licht ziet en Grand Seiko ontdekt … kunnen we ze voor 3x list verkopen :wink::+1:

1 like

Op rubber, toch niet het succes dat ik gehoopt had. :sweat_smile:

7 likes

Niks aan, ik zou 'm verkopen

Aan mij aub, wat een prachtig ding!

2 likes

nee, niet mijn ding … maar goed als je iets niet probeert weet je het ook niet :wink::+1:

Ik vrees dat deze van @vierport al serieus boven list zal gaan :wink: dus ssssj.

2 likes

ah, ik heb daar gelukkig geen idee van, wat dat betreft … ik hoef het alleen maar mooi te vinden :wink::+1:

1 like