Kon het toch niet laten mijn Sneeuwvlok eens tussen de sneeuwvlokken te leggen. Wel snel zijn, het vriest er zo aan vast bij -5 en straffe wind.
The making of:
Nog even geduld…
Deze is ‘soort van’ haalbaar, met een listprijs van 8.2k, maar dan moet je er wel eentje zien te vinden (SBGY003)
Zo “simpel” en daardoor zo mooi en dan ook nog met een sd uurwerk
Die plaat is te druk voor mij in elk geval. Springdrive zonder power reserve is zeker beter
Ik vond deze ‘okay’ maar zeker niet zo heel bijzonder (de achterkant is voor mij een soort onafgewerkte Eiichi). Maar dat heb ik met wel meer GS die ik in Japan zag, en waarover ik later leerde dat ze vrij gewild zijn (zo ook de SBGH269, wat voor mij puur op een parketvloer lijkt). Wellicht ook te maken met de ‘limited’ status, al zegt ook dat bij GS natuurlijk niet zo heel veel.
zoals gebruikelijk weet je de details weer spatzuiver weer te geven en de moverende redenen voor aanschaf laten zich ook weer als een smeuig verhaal lezen.
Gefeliciteerd kerel!
Ooit voor 6.800 te koop bij @vierport als ik het me goed herinner. Nu niet meer voor onder de 10.000 op chrono. Het was ook niet 100% ‘mijn’ horloge. Maar wel de enige nog een beetje betaalbare spring drive handopwinder…
doch geen Grand Seiko is
“iets met speld en het er niet tussen kunnen krijgen”
Bedankt voor de hulp jongs! Ik heb net een nieuwe SBGW231 gekocht, dus over een paar dagen mag ik hier ook plaatjes posten.
Ik nu:
Goede keuze!!! Gefeliciteerd!
Nice!!!
Mooiste dresswatch in zijn prijscategorie! Laat maar zien als ie binnen is