Mooi man. Gewoon houden
Haha gelukkig! Die wijzerplaat in die van jou is ook wel erg fijn hoor…
Het is geen Snowflake hoor…
Voor mij net als voor @daffie de SBGD001/002/201/202
Wat er voor mij het dichtste bij komt is mijn SBGA103
Gelukkig kwam die binnenkort naar mij toch
Wow. Geweldig het Grand Seiko font
Hoort hier eigenlijk niet thuis maar aangezien het een (gewaardeerd) familielid is toch even een plaatje van dit geweldige horloge.
Ach, in de Vintage Grand Seiko sectie is King Seiko al volledig opgegaan…
blijft een heerlijke makkelijke klok …
van “seiko” vanmorgen ook geen schande en voor mijn gevoel doet de marinemaster 300 er ook niet echt voor onder … weer de GMT
Standaard zit mijn SBGR261 op een mooie en comfortabele leren band. Maar ik vind hem ook heel goed uitzien op de beads of rice-band. Heel blij mee! Met veel dank aan @vierport, @edbro en @amusicar voor het idee.
Mooi! Past deze band perfect bij de kast? Ik kan het op de foto’s wat moeilijk zien. En is dot de BoR band van de 235? Of die net iets andere. Ik weet niet meer precies van welk model dat is.
De sbgt241. Check… en die paste ook weer op de sbgy003 herinner ik me.
Is inderdaad de band van de sbgt241. De “buisjes” voor de bevestiging aan de kast (help me even; hoe heten ze ook weer) waren te dik. Daarvoor moesten iets dunnere worden gebruikt. Maar het zit stevig en ziet er prachtig uit.
Toch mooi dat Grand Seiko stiekem toch wel een systeem blijkt te hebben in de kastronding en de afstand tot de springbar gaatjes. Want dit soort endlinks passen alleen als het echt past. 1mm verschil zou niet kunnen. Maar dit soort dingen is volgens mij niet gedocumenteerd. Er is geen lijst van band X past op kast Y.
Via Vaessen in Heerlen. Mocht eerst zien of het paste. Het past prima. Grote blij!
Weet iemand hier toevallig of de 39mm springdrive met champagne dial er ook in een andere kleur is? Volgens mij had @daffie die met champagne
Die is er ook in het zwart. De SBGA285.