Laat je Grand Seiko zien V

Dank, balen dat 18mm enkel in (erg dure) vouwsluiting en beschikbaar is. Dan maar een gewoon Seiko gespje

Nu de onderstaande nog eens binnen de EU zien te scoren en dan heb ik GS uitgespeeld.

13 likes

Heb je wel eens vaker wat via die subreddit gekocht? Ik hou het af en aan in de gaten maar ben nog nooit een advertentie binnen de EU of verzending naar EU mogelijk tegen gekomen… Kan ook aan mij liggen natuurlijk :sweat_smile:

1 like

Mooie set! De hoekige kasten komen mooi uit op die straps :+1:

Als je echt de antimagnetische quartz reeks wil verzamelen, dan kan de eerste uitvoering niet ontbreken, nl de SBGX039. Dus je hebt nog even te gaan :wink:

In 2003, Grand Seiko did something that was not really pursued heavily in watchmaking before. They strived to create a highly magnetic resistant quartz watch, releasing the SBGX039 as the first quartz Grand Seiko watch to reach a high magnetic resistance of 40,000 A/m, or about 500 gauss. This was a limited production model with a faint GS logo and GS Lion hidden in a grid pattern on the dial.

12 likes

Nee, want

Dus helaas veelal onbereikbare deals :neutral_face:

Absoluut :joy: eigenlijk nog een quartz met lichte plaat, lume en geen dresser. Dan blijft er weinig over geloof ik. Ach, ik praat het mezelf gewoon aan dat ik het moet hebben terwijl ik 3 knallers heb :sweat_smile:

2 likes

Er is geen middel tegen opgewassen, die onrust… behalve misschien onze HF account opzeggen? :thinking::wink:

Eens die van mij op een Artem sailcloth gezet. Niet mis! Draagt direct een stuk kleiner ook.

15 likes

Draagt hier iemand van de GS liefhebbers de SBGX263?

Zelf heb ik de 261 eens gehad, weg gedaan, “spijt van” en nu trekt de champagnekleur enorm.

2 likes

Er staat volgens mij een eerdere variant van deze in het blauwe gedeelte

Ja die had ik gezien dank je.
Maar zie hem hier niet voorbij komen tussen al dat andere geweld :slight_smile:

1 like

Iemand nog een goed adresje voor mooie 19mm straps?

Denk dan gelijk aan Molequin.com, maar is ms al bekend bij je. Wel veel keus in 19mm :+1:

1 like

Volgens @purple300 moest ik deze maar weer eens afstoffen.

16 likes

Toffe kast! Welk model is dit eigenlijk?

SBGX035 (en deze zin moet ik van de achterlijke forumsoftware erachter typen omdat jij anders niet snapt dat SBGX035 het antwoord is op je vraag)

2 likes

Woke up this morning with the blues

16 likes

En gelijk heeft 'ie. :+1: 1

1 like

17 likes

Is t geen beauty?

23 likes

Het is een beauty. En mijn sbgw231 op bor ook vind ik. Terug van vakantie, dus ik kan mijn GS-en weer eens om!

Het is dat ik van kamperen, zand en zee houd, waardoor ik mijn GS liever thuis laat. Maar bij een wat luxere vakantie was dit een perfect horloge. Dresser for the cocktail bar.

22 likes

Prachtig.

Begin steeds meer te twijfelen of ik m wel moet verkopen… :see_no_evil:

2 likes