Prachtig! Zie ik daar nu ook weer een ander ‘dopje’ op de wijzeras? Hopelijk heb je hem snel op maat zonder schade (priiegel ze!).
Heel mooi, gefeliciteerd!
Er zit er inderdaad een dopje op!
Op mijn foto lijkt het net een schroefje, maar dat is reflectie van de reflectie van de secondenwijzer in het glas denk ik
Op maat Eerste indruk? Door zijn korte lugs en schuine endlinks zit hij ongezien stabiel om de pols.
Binnenkort maar eens wat plaatjes maken en een NA topic maken, aangezien er amper foto’s van zijn online.
Mooi zeg!
Mooi die korte lugs👌
Prachtig met dat strakke polijstwerk
Ah, dat verklaart. Vind ik bij GS altijd wel een leuke extra.
Inderdaad wel mooi meegenomen. Zeker omdat het zo willekeurig is, die secondendopjes
Prachtig model! Keer wat anders
Ik zie mooie GS gespjes / clasps voorbij komen. Wat raden jullie aan qua gesp of clasp voor banden op de snowflake? En waar is zoiets te bestellen (seiko boutique Amsterdam, solojapan, …?)
Of niet zo neurotisch doen en lekker het gespje dragen dat bij de leren band komt
Ik volg even mee, want ik kan zelf nog een 18mm gespje gebruiken
Er zijn voor zover ik weet twee soorten, de 18mm heeft gewoon de letters GS op de gesp, de 16mm heeft grand Seiko op de gesp staan. Dat model heb ik ook, zie foto
Beide niet heel gemakkelijk aan te komen…
jazeker, En idd voor een rubber band. Met zo’n pin niet geschikt voor een leren band oid.
Hmm goed punt. Ik zoek zelf wat voor deze strap, maar dat wordt moeilijk dus. Het zou misschien nog net kunnen, maar het is een duur gokje (en niet te gebruiken voor andere straps…)