Denk dat het dat is
Ik deel je mening.
Misschien helpt het als je hem niet als toolwatch beschouwt.
Daar heb je een punt. Eens zien of ik die mentale schakelaar kan vinden… ik vrees ervoor
Amai, die mag ook niet lang blijven. GS en flipperen, 't gaat precies samen
Ik blijf ze prachtig vinden. Ware daar niet die kroon op 4…
Ik probeer graag wat nieuws en ik heb snel door of het iets wordt of niet, heeft zeker niet met het merk te maken. Het is ook vlotter verkopen in nieuwstaat.
Maar er komt zeker snel weer een volgende GS hier!
Waarom zouden ze ooit gewone dials uitbrengen als ze dit ook kunnen maken? De meeste GS’en vind ik te saai voor woorden door hun eenvoud. Dit is zoveel beter.
Hey, was niet persoonlijk he, ik merk gewoon een grote flipperitus onder GS eigenaars.
Maar ik begrijp zeker dat je pas als eigenaar 100% zeker bent of het iets wordt of niet.
Ik zit hier ook met een paar horloges in nieuwstaat en enkele licht gebruikte waar ik wel vanaf wil.
Ik vat het niet persoonlijk op hoor, ik argumenteer gewoon even De honeymoonperiode was helaas snel over bij deze.
Ik word daar onrustig van, bij mij moeten ze dan vertrekken
Ik ben gewoon lui.
Kan ik misschien wat van leren
Mijn SBGX is ondertussen al OHPF, prachtig toch ons forum! Nu weer even kijken wat de volgende wordt…
Blijft een knaller deze double logo grand seiko snowflake sbga011:
Wel wat jammer dat mijn nieuwe iphone 11 de sharpening standaard zo hoog zet. Eens kijken of ik daar iets aan kan doen.
Komt door de scherpe afwerking, mooi hoor.
Het is dat ik al zoveel blauw heb en geen budget, maar damn wat mooi. Wacht sowieso op een wit/zilveren wijzerplaat met dit uurwerk, maar gaat de goede kant op!
Prachtig. Die blauwe is nog net aan bereikbaar. Ik moet wel nog steeds erg wennen aan die brede urenwijzer.
Ja daar ben ik ook geen fan van…
Hmmm, die vind ik op het eerste oog niet mooi.
Ja, die is wel heel breed…
Aan de andere kant, op de SBGX343 zit ook een bredere wijzer en die past wel bij de stijl van het horloge. Ook erg mooi afgewerkt. Dus wie weet valt het in het echt best mee.
Pwoah,fraai weer hoor. Benieuwd hoe het met de verkrijgbaarheid zit bij 2021 stuks.
Heb ik iets gemist? Gaat ie er komen dat je weet?
Prachtig, ik ben geneigd om er eentje te bestellen…
Maar het nieuwe spring drive uurwerk is gewoon niet zo mooi om te zien als het bestaande. Het is te eenvoudig afgewerkt. In tegenstelling tot het prachtige nieuwe high-beat uurwerk. Geen idee waarom ze dit spring drive uurwerk er zo eenvoudig uit laten zien. Ik zie ook geen glide wheel draaien? Zit dat ook achter de plaat?