Laat je Grand Seiko zien V

Ik vind 'm ongelooflijk mooi.

2 likes

Wow! Geweldig.

Maar bedoelen ze denk je dat deze silver birch zowel in high beat als in spring drive geleverd zal worden? Dat zou echt een enorm dilemma opleveren. Het nieuwe high beat uurwerk is prachtig vormgegeven, en heeft nieuwe unieke oplossingen, maar blijft ouderwets. Het spring drive uurwerk is uniek, ik ben fan, maar ik word niet heel warm van de vormgeving van de nieuwe 9RA5 versie. Dan zijn de bestaande spring drive 9R665 / 9R15 mooier vormgegeven. Terwijl bij de high beat de nieuwe versie duidelijk wint van de oude.

Gaaf! Deze zou ik wel willen proberen. Maar (ook) weer een LE? Dat blijf ik toch altijd een beetje jammer vinden…

In het donker doet ie het ook :+1:

17 likes

De 375 blijft toch een heerlijke all rounder.

34 likes

Less is more. Een van de mooiste modellen die GS nu in zijn collectie heeft. De eenvoud, afmetingen en de kleurstelling vind ik schitterend. Ben al een tijdje aan het kijken of ik ergens een mooie aanbieding van dit model kan vinden. Zeer benieuwd naar je ervaring en de foto’s van dit exemplaar.

2 likes

10 likes

Misschien moet ik toch maar eens gaan sparen voor een GS instapper. Pas een mooie in het blauw gezien van 900 ballen, maar ik moet ook nog een nieuw drumstel hebben… Keuzes keuzes

1 like

Ik ook! Mijn vriendin heeft het pakket net aangenomen, dus hij ligt thuis op mij te wachten. :tada:

12 likes

Proficiat Han. De kinderhand is weer gevuld. :wink:

1 like

Ik ben deze week m’n SBGX093 wat meer aan het dragen en wat een heerlijk ding zeg. De vorm van de kast is zó Grand Seiko, zoveel flanken, geborsteld, gepolijst, echt genieten!

28 likes

Heel blij!

74 likes

Mooi! Hoe bevalt de zwarte band?

1 like

Proficiat met deze strakke en tijdloze GS :smiley:

1 like

Gaaf Han. Dat moet genieten zijn nu je hem in handen hebt. Zo’n mooi horloge!

1 like

Prachtig! Vlot in huis ook :+1:

1 like

Noise!

Wat heb je aan band-alternatieven?

1 like

Wat een plaatje! Veel plezier ermee :+1:t3:

1 like

Proficiat, prachtig horloge :ok_hand:t2:
Er zit niks te veel “op/aan”

Heel veel draagplezier gewenst :+1:t2:

1 like