Laat je Grand Seiko zien V

Als ik dan deze foto zie en de tekst eronder dan is er toch echt niets persoonlijkers dan smaak…

https://www.instagram.com/p/CLC-qQ_LCXH/?igshid=1vsj9gkgi7euv

4 likes

Brrr :confounded:

Dat zeg je nog heel netjes! :confounded:

@bordewolf ik zag 'm inderdaad! Wat een prachtig horloge. Het gaat als snel over de plaat maar deze kastvorm is ook uniek! Geniet ervan! Hoe vind je de ontspiegeling van het glas?

1 like

20 likes

Ik vind hem met name vanwege de kastvorm top. De plaat eigenlijk het ‘minst’ interessante.

Ik had eigenlijk geen mening over de ontspiegeling, geen last van reflecties, dus de ontspiegeling is bij deze goed! :joy:

2 likes

Toch maar eens een lederen band voor een van mijn GS besteld. Uiteindelijk voor deze van Molequin gekozen, binnenkort op de deurmat!

Hij gaat straks op de SBGR055, hopelijk is de band niet te ielig voor de relatief dikke GS automaat…

10 likes

Mooie band!
Molequins zijn wel wat dun/ielig, maar gewoon effe passen.

1 like

18 likes

Wat is die wijzerplaat toch mooi. Gefeliciteerd.
(Dat is volgens mij een bekende hier, niet…)

3 likes

Heel mooi :star_struck:

1 like

Good Lord

Mooi hoor

1 like

Man man man wat is ie mooi

1 like

Ik vind veel bandjes die hier gepost worden mooi echter voor mij hoort de (zeer comfortabele en schitterend afgewerkte) stalen band bij (zo goed als) iedere GS. Waarom zou je die wisselen😃

2 likes

Haha helemaal mee eens hoor, ik vind staal vrijwel altijd het mooiste! Maar ach, dacht probeer eens wat anders, misschien verrast het!

Als nieuwbakken clublid: heeft iemand een goede optie voor 19mm cordura straps voor mijn sbgn005? Ik zie alleen 18 en 20mm. En plaatjes van sbgn GMT’s met dit soort straps zijn zeker welkom!

Ik meende op sommige foto’s wat glare te zien maar fijn dat dat meevalt!

1 like

Kan natuurlijk maar ik merk irl geen enkel probleem :+1:t2:

1 like

Nomos (https://nomos-glashuette.com/en/store/straps) heeft er een aantal, zelfs in verschillende lengtematen. Prima kwaliteit :+1:

SLGH005

Via google cache nog te bereiken. SLGA009 wordt ook genoemd

29 likes