Laat je Grand Seiko zien V

Knap :star_struck: :heart_eyes:

Ik vind hem ook gruwelijk gaaf, maar te groot, en de achterkant is voor mij een no-go. Maar heel gaaf.

1 like

Ohhhhh mooi zeg dat rood :heart_eyes:. Welk type is dit?
Kast ook schérp zeg!

Niks mis met bruin en een zonnetje. :smiley:

14 likes

Wat is dit nou weer. Vlaggen uithangen en direct verkopen met een beetje extra :confounded:
Stalen band kwam toch uit usa via chrono24?

5 likes

Mijn sbgx261 is binnen! Wat een prachtig stuk en met 37mm helemaal perfect.

Nog sizen een keer de schroevendraaier binnen is… maar toch een snelle wrist shot

Even op tijd zetten. Man wat is dat lang draaien aan die kroon… Gelukkig moet dat niet al te vaak gebeuren :sunglasses:

Het is mijn 2de GS (de eerste was een sbgn005) en ik moet zeggen dat deze qua kast veel geslaagder is :heart_eyes: Op de een of andere manier doet de kast van de gmt het niet voor mij. En de wijzers zonder lume komen ook meer tot hun recht :blush:

24 likes

Heel gaaf! Als hij toch eens ietsje kleiner was…

Gaaf! Staat mooi op je pols. Veel plezier ermee!:+1:

1 like

Dankje, komt goed! :smiley: Blijft die van jou nog wat of ga je hem toch in de verkoop doen? :slight_smile:

1 like

Knap man!

1 like

Dank! Je vindt jouw Teal toch te klein ondanks de stalen band? Staat je nochtans top :slight_smile:

1 like

Ga hem houden :innocent:

2 likes

Groot gelijk! :smiley: lijkt me een alleskunner met de combi leer en staal. Tijdloos mooi!

2 likes

Prachtig Jasper. :ok_hand:

1 like

:joy::joy::joy:

WTF? :flushed:

1 like

Welk?

Ja ik zit nog te twijfelen. Voorlopig houd ik hem denk ik nog wel even. Maar je weet het nooit.:grinning_face_with_smiling_eyes: Blijft wel een heerlijk horloge om te dragen.

1 like

Een 22 mm bandaanzet, 11,7mm dik en meer brushing op de kast.
Maar ook de prijs is anders: 9100 dollar.

7 likes

Erg mooi. :ok_hand: Moet wel nog wennen aan de brede uurwijzer. Maar 22mm lugs op een 40mm kast is een no go. :confounded:

2 likes