De geborstelde zijkanten spreken me ook meer aan bij die SBGP013. Mmmm, wat te doen als er geen excuus meer is om er niet eentje te kopen?
Er rest me natuurlijk nog de optie om de lat hoger te leggen en enkel voor Spring Drive te willen gaan.
Update: in het Fratello artikel leken de zijkanten geborsteld maar ik zag net een Youtube videootje en daarin zie je dat de zijkanten toch glanzend zijn. Te veel blingbling voor mij, voorlopig blijft mijn bankrekening gered.
Die zijkanten vallen best mee om de pols moet ik zeggen. De lunette en markers/wijzers blingen een stuk meer
Een nieuwe uit de Japan collectie, zelfde kast maar spring drive: SBGA439. Ook blauwe wijzerplaat, maar met donkere date, ze leren het eindelijk daar in Japan
Helaas hier niet te verkrijgen, dus als je blauw wilt met springdrive moet je naar de 44GS kast kijken, maar die is zeker teveel bling
Mijn bijna-vintage sbgv007 heeft ook een donkere datum, dus dat kunnen ze al een tijdje.
Verder is dit wel een heel mooi horloge idd, m.i
beter dan die moderne seizoenskermishorloges van GS die we in dit forum zo vaak zien
Staal (ie titanium) heeft meestal de voorkeur en dat is ook nu niet anders, maar…
Ik vind het een top combo!
Ook meteen m’n GeSp erop gezet, helemaal af.
Thanks!
Geen gap tussen band en kast is prettig voor t aanzicht. En het contrast tussen donkere band en lichte plaat werkt goed. En het blauw matched goed met de secondewijzer.