Te veel bling is simpel en snel op te lossen
Iemand ervaring met Mugatoo straps ?
zijn enorm prijzig maar een van de weinige straps die rechtstreeks fitten op GS case.
Ik vind het wel een cleane look, en ik merk dat ik m’n snowflake veel liever op straps draag.
Ik denk dat ik lelijk vind om een band het gat als een endlink te zien opvullen.
Good Lord…
Whoww
Op deze foto lijken dat heel erg hiep-hiep-hoera kleuren, ik kan me er niet in vinden. Sorry.
Daar zijn we het dan weer eens.
Paars! OMG waarom niet verkrijgbaar
Ach ja al die hitsige limited editions in Tokyo… Ik zie het als pure marketing, om de instageneratie te voorzien van een maandelijks (of zelfs wekelijks) shot dopamine… Persoonlijk vind ik ze meestal ook niet al te fraai (nieuw kleurtje en hoppa).
Ik ben in ieder geval erg blij dat de GS berkenbast niet gelimiteerd is, zodat iedereen een kans heeft om er een te kopen. Kan niet wachten!
Mijn topper!
Ik wil mezelf er nog een sportief horloge naast geven als echte daily. Zo ben ik. Eerst dacht ik aan een moderne Rolex (Explorer of OP), maar ik ben zo klaar met die handel…
Ik denk aan een SBGN Quartz GMT, zo’n tof horloge.
Maar zal ik de zwarte of blauwe doen?
Graag input! Met eigen plaatjes als toepasselijk.
Het blijken zelden blijvertjes te zijn. Waarom weet ik niet. Zelf zou ik dat bij mijn keuzeproces betrekken.
ja vraag me af waarom. Omdat men dan toch wil ‘upgraden’ naar een springdrive of zo? of naar een meer klassieke GS vorm?
het is misschien een beetje een vreemde eend in de bijt bij GS, maar lijkt mij een geweldige daily wearer.
Ik heb zelf een tijd de sbgn007 gehad. Zelf vond ik dat een topper. Een mogelijk alternatief zou een sbgn009 zijn?
Van baal heeft een occasion op voorraad en ook een sbgn005
die 009 is fraai! Maar ik zoek toch iets sportievers. Dat vertaal ik naar een becijferde bezel.
Dan zou ik niet lang twijfelen:
Ik heb de 231 net onder de microscoop gelegd.
Ik vind de bedrukking tranentrekkend slecht, mijn eigen conclusie is dat Rolex en Audemars het in de 80’s al strakker deden.
Het polijstwerk daarentegen maakt het weer goed!
Wat een foto’s
Zo wil niemand een Grand Seiko
Ligt dit aan de GS of de optische beperking van je camera/ microscoop
Die zit qua vergroting wel aan de limiet zo te zien?