Laat je Grand Seiko zien V

Zou sowieso niet een horloge kopen omdat het een limited edition is. Stel je voor dat je het horloge overal voor deze prijs zou kunnen aanschaffen… zou je het dan doen?

1 like

Helemaal mee eens, wil het ook niet omdat het een LE is. Vindt het een mooi horloge, maar omdat het een LE is kan ik er wel minder lang over nadenken (heb de neiging met dergelijke aanschaffen erg lang na te denken :sweat_smile:)

1 like

Damn dude

1 like

Nog even deze, prachtig:

4 likes

Het is niet uit nostalgische redenen maar simpel omdat ik de indeling mooier vind, bij de nieuwere versies is het vooral bij een quartz een beetje leeg. Was hij altijd zo geweest dan was dit geen probleem maar nu weten we beter en kunnen we vergelijken. Zoveel mensen zoveel wensen.

Ik heb dat dus ook.

Op de hele lichte platen vind ik de nieuwe branding erg mooi, op donkere platen vind ik het een te groot zwart gat. Alsof er iets mist… wat dus ook zo is :innocent:

1 like

:innocent::innocent:

18 likes

:ok_hand: wat is het voor band? Ik ben op zoek naar zoiets voor de mijne.

Ik moet hier toch even een polletje voor maken :face_with_raised_eyebrow:

• Seiko - Grand Seiko
  • Grand Seiko

0 stemmers

26 likes

Nieuwe band voor de SBGE 257:

18 likes

Erg mooi. Hoeveel mm?

Dit is wel echt een kanon. Erg mooi. Valt i groot of juist wat kleiner?

Wat een waanzinnig mooi horloge Hans.

1 like

Dank, ik ben er heel blij mee, valt best klein, het is een vrij perfecte maat voor mij voor mijn ‘door de week horloges’, in het weekend vindt ik het wel fijn om een ‘Dikke’ Panerai of Ploprof te dragen…

1 like

Gaaf hoor.

1 like

Nice! Hoeveel mm is i? En welk model?

Sbgv245 40mm diameter, slechts 11 plus een beetje mm dik

Ongetwijfeld veel te flashy voor sommigen hier … maar de snowflake is klaar voor de zomer :sunglasses:

19 likes

22 likes